Al een poosje is dit ter sprake bij mij tuis, glutenallergie. Ik heb een poosje gelopen in het ziekenhuis vanwege zware vermoeidheid en onverwachts blauwe plekken. (Toen ook bloed geprikt, kwam niet uit) Poosje geleden voor na controle terug, en toen kwam de vermoeidheid weer ter sprake EN dat ik, ja best wel klein ben voor mijn leeftijd. Word 13 november 14, zit nu in de 2e en ben 1.43. 2 jaar geleden was ik 1.41, gaat dus niet hard. Ik ben nog niet ongesteld geweest. De huisarts vroeg of ik me wilde testen voor glutenallergie, is nog niet gebeurt, maar als ik steeds zo moe blijf (zit nu volop aan de vitamine pillen) dan denk ik dat het wel beter is. Heeft iemand die dit topic leest, glutenallergie, of is het in de familie zo, kan je daar dan wat uitleg over geven. Op internet lees je van alles, maar ook heel veel dingen zijn verschillen

Als je me niet kan helpen, maakt het niet uit hoor. Ben gewoon nieuwsgierig en de laatste tijd loopt het op school ook niet zo lekker, bijv. Hé kleine, jij bent. Of ohh, sorry ik zag je over het hoofd... Of dan loop je door de gangen en dan hoor je achter je rug om, zo die is klein! Dan denk ik echt van, arghh, kan ik toch niets aan doen

Zo, dat was even wat frustratie van de afgelopen dagen.

Bedankt voor het lezen!
Oja, voor ik het vergeet, sorry modjes als het fout staat.