Ik heb al jaren dat ik zo ineens heel erg kramp in mijn tenen kan krijgen, dat houdt wel een half uur aan en lig dan ook echt rollend over de grond van de pijn (gelukkig is dat al weer een tijdje terug dat ik dat gehad heb).
Sinds paar weken kan ik vanuit het niks zo ineens last krijgen van mijn pols/knie, onderbeen, hele arm... Dit is geen spierpijn maar echt een zeurende pijn die soms een half uur kan blijven, soms maar paar minute.
Eind vorige week had ik mijn paard aan de dubbele longe, het vasthouden van de zweep en de longeerlijn werd me gewoon pijnlijk in mijn handen/armen

*edit: gisteravond ging ik met onze honden wandelen (4). Luisteren wel redelijk goed aan de riem, af en toe een kleine correctie. Na een kwartier kon ik geen riem meer in mijn rechterhand houden want dan kreeg ik een zeurende pijn van mijn pols tot mijn schouder. Dus toen alle honden maar links laten lopen om de pijn iets te verzachten. Thuis ging het pas weer wat over.
Ik wil altijd maar denken dat ik mijzelf aanstel, maar dit is vast niet goed.
Misschien is het iets heel simpels, maar daarvoor zal ik toch echt maar naar dokter moeten.
Vervelende vind ik alleen, het is niet echt duidelijk aan te wijzen en is ook niet de hele dag aanwezig.
Ik was gewoon wel benieuwd naar de ervaringen van anderen die dit misschien ook gehad hebben of evt tips om dingen te onderzoeken oid