antje_vip: Ik heb een hele lage dosering, 5 mg Escitalopram. Lijkt me niet zo hoog..
Selina: Drinken lukt wel. Maar op het moment dat ik misselijk ben wekt dat het steeds alleen maar op helaas.. Ik heb in het begin veel fruit gegeten, want dat ging wel redelijk. Maar dat komt me na een tijdje ook mijn strot uit..
melody7: Ik probeer ook inderdaad heel veel kleine porties te eten. Maar vaak lukt het me echt niet.. Ik krijg bijvoorbeeld een lekkere liga koek al bijna niet weg.
vibabu: Ik ga inderdaad morgen even langs de huisarts om te kijken wat hij ervan zegt.
De misselijkheid is tot nu toe niet alleen maar de eerste uren geweest, gisterenavond begon het bijvoorbeeld pas en had ik de hele dag nergens last van.
Pas sinds vandaag dat het ook 's ochtends is. Er staat trouwens in de bijsluiter van de medicijnen dat je niet mag autorijden als je suf, reactievermogen verminderd is. Daar heb ik geen last van, en mocht dat wel zo zijn stap ik niet in de auto!
Mars: Ik heb met de huisarts besproken dat deze medicijnen erg op je maag inwerken en daarom gebruik ik ook geen ibuprofen, diclofenac of iets dergelijks. Alleen paracetamol en dat was prima volgens de huisarts.