Ik ben al 2 jaar moe, moe en nog eens moe.. en had ook last van hartritmestoornissen.
Nu 3 maanden geleden ging ik plat, en had ik een middenoorontsteking en was mijn evenwichtsorgaan van slag: ik kon 3 dagen niets behalve stil blijven liggen.. ik kon zelfs niet naar de wc, want bij elke beweging werd ik misselijk en moest ik braken.
Van de huisarts kreeg ik domperidom smelttablet, omdat ik niks binnen kon houden.. en een flesje avamys neusspray om de buis van eustachius open te krijgen.
Na die 3 dagen plat liggen, kon ik beetje bij beetje weer wat gaan bewegen, al heeft het weken geduurd voordat ik weer een beetje stabiel kon lopen.
Dus.. op naar de huisarts om bloed te prikken en een ecg (die moet ik jaarlijks ivm hartproblemen in de familie).
Na de nodige onderzoeken bij de cardioloog kwamen daar geen afwijkingen uit.
Uit het bloed-onderzoek bleek ik oa B2 tekort te komen, en ook vitamine D.. en waren mijn leverwaardes minimaal verhoogd.
Deze tekorten worden nu aangevuld, en ik voel me inmiddels een heel stuk beter.. over 1,5 maand nogmaals een bloed-onderzoek.. maar ga dan meer dingen mee laten testen..
Mijn evenwichtsorgaan protesteert soms nog wel (bij 1 bepaalde beweging), maar daarvoor ga ik begin augustus naar de KNO arts voor wat testen.
Maar.... ondertussen is mijn haar begonnen met uitvallen..
Soms heb ik gewoon hele plukken in mijn hand, vooral na het wassen van mijn haar (2x per week).
Zijn er mensen die me kunnen vertellen wat ik hier tegen kan doen?
Kan het komen doordat ik nu mijn tekorten aan het aanvullen ben? Is er een middel wat helpt tegen het uitvallen?
Normaliter groeit mijn haar erg hard, en hoop dat dat nu ook zo blijft groeien.. anders vrees ik dat ik het een keer echt kort moet gaan knippen.. of erger..
Zover is het gelukkig nog niet.. en ik hoop het eigenlijk te kunnen voorkomen..