Bh maat 65c, waar te krijgen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

bestekhaha

Bh maat 65c, waar te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 18:53

Zoals de titel al zegt: weet iemand waar ik een bh kan vinden in maat 65c?
Ik kan ze zo moeilijk vinden... de meeste bh's beginnen vanaf omvang 70.

Ik ben nu op zoek naar een huidkleurige, gladde bh(zodat hij onder wat strakkere, lichtere kleding kan).
Ik ben niet op zoek naar een push up bh, of iets in die trant.

Alvast heel erg bedankt!

BenaLaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 18:57

Corelli

Re: Bh maat 65c, waar te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 07:28

Een tip qua kleur: je zou ook kunnen kijken naar een rode bh, deze kleur zie je ook vaak niet onder wit of andere lichte kleuren :) Mooier dan wit of huidskleur, vind ik zelf! Succes met je zoektocht

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:17

https://bhsupport.nl/

Van oorsprong was dit kiesdejuistesportbh.nl, maar ze hebben nu ook lingerie en daarom is de website veranderd.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:27

Marie Jo, Triumph, volgens mij zelfs Saphh
Heb je deze merken al eens geprobeerd? Zijn wel duurdere Bh's maar blijven heel erg lang netjes. Ik ben zelf fan van Marie Jo. Geen omtrekmaat 65, maar wel 70F en die hebben ze daar ook van dus ik vermoed jouw maat ook :)

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 08:29

Ik heb ook een vrij onmogelijke maat volgens de modeindustrie. Zit zelf op een 65 eigenlijk, maar draag nu 70. Wat je kan kijken is ook naar een 70B, sommige bh's zitten dan gelijkend aan een 65C. Ik heb momenteel bh's van esprit (EDC label) en die vallen redelijk klein uit. Via de site hebben ze meestal alle maten :)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:26

Ik volg dit topic even, ben namelijk op zoek naar bh's in 65 D/E. Het liefst koop ik ergens waar ik van te voren even kan passen, maar ik heb nog geen winkel gevonden die ze heeft liggen. Anders ga ik één van de linkjes hierboven eens proberen :)

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:31

Taucha schreef:

Van oorsprong was dit kiesdejuistesportbh.nl, maar ze hebben nu ook lingerie en daarom is de website veranderd.

Dan zou ik deze website meteen enorm afraden, want het woord service kennen ze daar niet :n
Wat een baggerzooitje daar bij kiesdejuistesportbh.

Klanten aan de telefoon kleineren en wanneer een bestelling niet leverbaar blijkt, gewoon 1,50 minder terugbetalen als zgn servicekosten? Welke service???
Alsof ik er wat aan kan doen dat hun website onduidelijke informatie geeft én het mogelijk maakt om niet meer op voorraad zijnde artikelen gewoon te bestellen en af te rekenen (zonder dat je dat als klant weet).

Oja en een slechte review plaatsen lukt ook niet, dan mag het bedrijf eerst de kans krijgen om het goed te maken met je, maar ik wacht nu nog op antwoord. En ondertussen is mijn review nog steeds niet geplaatst...
Als ik een keer in de buurt van Almere kom ga ik maar ter plekke stampij maken denk ik.

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-16 09:34

op de site van Livera hebben ze er welgeteld 1 die aan jouw wensen voldoet. Van Chantelle.

Misschien kan je nog even google gebruiken op dat merk en kom je daar verder mee.

(prulletje, jouw gevraagde maat staat ook op Livera, die kan je daar online bestellen en in de winkel af laten leveren, is het niet goed kan die retour ter plekke)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 01:55

Top, bedankt voor de tip MarliesV! :) Heb zojuist een bestelling geplaatst.

blackpromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 02:29

prulletje schreef:
Ik volg dit topic even, ben namelijk op zoek naar bh's in 65 D/E. Het liefst koop ik ergens waar ik van te voren even kan passen, maar ik heb nog geen winkel gevonden die ze heeft liggen. Anders ga ik één van de linkjes hierboven eens proberen :)

je zou bij www.naron.nl kunnen proberen.

in Breda zit de winkel ervan.

ze hebben heel veel vanaf 65 omvang. (ik heb daar zelfa 65 JJ zien hangen

henshem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 07:12

Marije_jiplover schreef:
Taucha schreef:

Dan zou ik deze website meteen enorm afraden, want het woord service kennen ze daar niet :n
Wat een baggerzooitje daar bij kiesdejuistesportbh.

Klanten aan de telefoon kleineren en wanneer een bestelling niet leverbaar blijkt, gewoon 1,50 minder terugbetalen als zgn servicekosten? Welke service???
Alsof ik er wat aan kan doen dat hun website onduidelijke informatie geeft én het mogelijk maakt om niet meer op voorraad zijnde artikelen gewoon te bestellen en af te rekenen (zonder dat je dat als klant weet).

Oja en een slechte review plaatsen lukt ook niet, dan mag het bedrijf eerst de kans krijgen om het goed te maken met je, maar ik wacht nu nog op antwoord. En ondertussen is mijn review nog steeds niet geplaatst...
Als ik een keer in de buurt van Almere kom ga ik maar ter plekke stampij maken denk ik.

In het verleden wel goede ervaringen mee gehad maar de laatste keer ook niet meer. Ben met deze firma ook wel klaar.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 07:16

After eden heeft 65c :) je kan ook 70b nemen en band innemen. Calvin klein heeft ook 65

blackpromise schreef:
prulletje schreef:

je zou bij http://www.naron.nl kunnen proberen.

in Breda zit de winkel ervan.

ze hebben heel veel vanaf 65 omvang. (ik heb daar zelfa 65 JJ zien hangen

Deze onthou ik! Moet zelf 65g/h hebben! Wordt dus dagje breda!

Flip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 07:20

Hunkemöller heeft sinds kort ook omvangsmaat 65, omdat dit een 'probeersel' is hebben ze maar 1 model in de kleuren zwart en wit, maar ik ben er wel blij mee!

Omaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 07:28

Inderdaad niet bij bhsupport/kiesdejuistesportbh..

Mijn bestelling is nooit aangekomen, ze heeft m'n 60 euro gehouden en wilde me daar bovenop nog eens 60 euro in rekening brengen voor de verloren bh :roll: heb echt lang geprobeerd om of m'n bestelling alsnog te krijgen of m'n geld terug te krijgen maar allebei helaas niet gelukt.. Op een gegeven moment reageert ze gewoon niet meer.. En toen ze nog wel reageerde was ze zwaar onbeschoft..

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 08:05

Misschien scheelt het dat beide keren dat ik er wat gekocht heb in Almere geweest ben om makkelijk meerdere modellen te passen. Daarna alleen nog maar 1 bestelling per mail gedaan van hetzelfde model.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 08:20

Naron is inderdaad een hele fijne winkel. Zowel qua onmogelijke maten als qua klantvriendelijkheid.
Ik heb zelf ook een ingewikkelde maat maar ga er graag voor naar Breda, je wordt heel goed geholpen altijd!

Ze hebben ook een website, dus online bestellen kan ook als Breda te ver weg is.

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 11:32

Freya !

In goedkope prijsklasse kun je ook zelfs naar de Primark..
Daar ben ik uiteindelijk ook geslaagd met 65/70 D

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 13:21

Ik volg dit topic even. Lastige maat om te vinden inderdaad, en als ze ze al gevonden hebt zijn ze meteen zo duur. Veel sites die wel vanaf 65 omvang hebben beginnen pas bij cup D. Naron heeft ook maar 1 bh in 65C, of zouden ze er in de winkel wel meer hebben? Primark heb ik nog niet gekeken, ben er eigenlijk al vanuit gegaan dat ze die maat toch nergens in een winkel hebben :+ Hünkemoller en Livera hebben inderdaad soms wel enkele online staan, maar ben ze in de winkel ook nog niet tegengekomen. Bestel meestal maar gewoon bij Zalando, daar heb ik nog de meeste keus. Marie Jo en Chantelle vind ik zelf erg fijne merken die ook 65C hebben. http://chillyhilversum.nl/ heeft ook veel bh's in 65C!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 13:28

Bij zulke maten is ook de pasvorm heel belangrijk, cups die te ver naar de buitenkant zitten en dat soort zaken. Ga naar een goede lingerie winkel (en dan echt een goede) en pas meerdere bh's en merken. Je kunt dan eerst eens kijken welke je het beste zitten want daar zit heel veel verschil in.

bestekhaha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 19:50

Poeh wat een reacties ineens! Had ik niet verwacht :o
Bedankt voor alle tips!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 14:52

Mag ik even iets anders vragen hier ?

Als de beugel zelf nou iets te smal is, hij moet dus wijder zeg maar moet je dan een cupmaat omhoog ( van B naar C b.v. ) of moet je dan van 70 naar 75 ?
weet iemand dat ?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 14:54

Maris schreef:
Mag ik even iets anders vragen hier ?

Als de beugel zelf nou iets te smal is, hij moet dus wijder zeg maar moet je dan een cupmaat omhoog ( van B naar C b.v. ) of moet je dan van 70 naar 75 ?
weet iemand dat ?

Een cupmaat omhoog en in de meeste gevallen een omtrekmaat kleiner of dezelfde omtrek maat houden :) dan blijft hij kwa omtrek ongeveer gelijk maar met bredere beugels.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 14:54

Je kan dezelfde maat van andere merk zoeken :) kan veel schelen! Bandnaam groter kan ook zeker helpen maar moet die niet te los zitten.

Weet je zeker dat je nu de goede maat draagt?

Beugel wordt niet altijd breder bij een cupmaat groter.. ligt aan het merk

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 14:57

Ik geloof dat de goede maat ook weer per merk scheelt ?! Dat is vast om het gemakkelijk te maken :+
Zelfs model van 1 merk kan al weer schelen, dus of push up of plunge of balconette bijvoorbeeld. Grrrr.