7 maart heb ik een kijk operatie gehad in mijn knie. Voor de operatie schoot mijn knie telkens op slot, pijnlijk met lopen en hij 'piepte en kraakte'.
Na de operatie (scheur meniscus) heb ik 2,5 week rust gehouden, dat wil zeggen, echt rust gehouden. 2,5 week ben ik niet verder gekomen dan de bank en een rondje buiten gelopen.
Na 2,5 week ben ik mijn werk weer gaan opbouwen. Een week lang halve dagen gewerkt en s'middags weer op de bank met mijn been omhoog.
Nou had ik tot vorige week het gevoel dat het echt wel over was en de operatie dus gewerkt heeft.
Dat gevoel is dus weer helemaal weg.. Mijn knie schiet weer op slot en piept en kraakt weer. Ik leef weer sinds gisteren op de pijnstillers..

Vanmiddag de orthopedie gebeld om een nieuwe afspraak te maken. Ik zou pas 25 augustus kunnen komen. Nou vind ik dat nog veel te lang duren, dus de huisarts gebeld en ik kan morgen op spoedafspraak bij ze komen. Als het spoed 'genoeg' is proberen ze mijn afspraak bij de orthopeed naar voren te schuiven. Ik zit dus even in zak en as. Ik heb vrij intensief werk, ik werk op een varkensbedrijf. Dus ik moet veel lopen en over schotjes heen stappen. Pijnlijk dus!
Wie heeft dit ook wel is meegemaakt?