afvallen met garcinia combogina

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evita13

afvallen met garcinia combogina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 12:57

hallo bokkers ,

Afbeelding

het leek mij leuk om bij te houden hoeveel ik af val en of het product echt effect heeft .
onlangs kwam mijn vriend een bericht tegen op facebook, het ging over de vrucht garcinia combogina , het schijnt dat er al veel mensen in amerika en andere lander hierdoor zijn afgevallen .
aangezien ik ook graag wou afvallen ging ik kijken op google wat het voor iets is en of het echt werkt .
hier kwam ik op de volgende website http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/130770-afvallen-met-garcinia-cambogia-extract.html .
ik dacht misschien moet ik dit maar eens proberen .
zo gezegt zo gedaan ik heb het besteld en kreeg het na 1 dag al in huis , ik ben vorige week donderdag 14-07 begonnen met het nemen van de pillen en vandaag dacht ik ik ga eens op de weegschaal staan . mijn begin gewicht was 67,7 op dit moment weeg ik 66,3 , wel heb ik deels mijn eten aangepast en drink nu alleen nog water en thee (zonder suiker) ik ben nu al tevreden door het resultaat en hoop mijn streef gewicht te gaan halen .

willen jullie wat weten over het product of hoe het werkt kijk dan even op google maar ja mag het natuurlijk ook aan mij vragen . mocht je het ook willen bestellen moet je wel op een paar punten letten ! meer info via de website of pb :)

ik ben heel benieuwd hoe dit verder gaat verlopen en hoop dat ik andere mensen hiermee kan inspireren.

groetjes bontebonte !!

Urbanus

Re: afvallen met garcinia combogina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:06

Ik heb me altijd al afgevraagd welke mensen dit soort producten nou in stand houden. En nu weet ik het. Thanks!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:08

:oo :=

En als je nu eens die pillen laat staan en alleen je eten aanpast? :D

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:10

Citaat:
onlangs kwam mijn vriend een bericht tegen op facebook, het ging over de vrucht garcinia combogina , het schijnt dat er al veel mensen in amerika en andere lander hierdoor zijn afgevallen.

Maar hoe zijn deze mensen dan afgevallen?
Alleen maar door zo'n pilletje te nemen.
Waarschijnlijk hebben ze ook hun eetgewoontes aangepast en namen ze daarnaast een pil.
Toen gingen ze afvallen en zeiden ze dat het door die pil kwam...fabrikant ook weer blij *\o/* .

Afvallen doe je op 1 manier en dat is je eetgewoontes aanpassen en aangepast houden.
Daarnaast voldoende bewegen.

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:10

lieveli schreef:
Ik heb me altijd al afgevraagd welke mensen dit soort producten nou in stand houden. En nu weet ik het. Thanks!

:') :')

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:12

Sammie schreef:
:oo :=

En als je nu eens die pillen laat staan en alleen je eten aanpast? :D

dat heb ik natuurlijk al geprobeerd en ben ik al mee bezig , tis fijn om een extra hulpje te hebben
Laatst bijgewerkt door evita13 op 20-07-16 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:12

En als mensen interesse hebben in bestellen mogen ze op jouw bankrekening storten? :D

Jaja het zijn wondermiddelen hé...als je wat op je eten let en geen suikerdranken meer drinkt :D .

Overigens op zo'n korte tijd kan je niet zeggen of het werkt hoor. Je moet ook rekening houden met vocht enzo. Ik heb ook wel eens dat ik 's anderendaags plots ruim een halve kilo of meer kwijt ben, gewoon omdat ik de dagen ervoor (omwille van weer, maandstonden...) veel meer vocht ophield dan anders.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:13

Cowgirl schreef:
Citaat:
onlangs kwam mijn vriend een bericht tegen op facebook, het ging over de vrucht garcinia combogina , het schijnt dat er al veel mensen in amerika en andere lander hierdoor zijn afgevallen.

Maar hoe zijn deze mensen dan afgevallen?
Alleen maar door zo'n pilletje te nemen.
Waarschijnlijk hebben ze ook hun eetgewoontes aangepast en namen ze daarnaast een pil.
Toen gingen ze afvallen en zeiden ze dat het door die pil kwam...fabrikant ook weer blij *\o/* .

Afvallen doe je op 1 manier en dat is je eetgewoontes aanpassen en aangepast houden.
Daarnaast voldoende bewegen.

ja tis ook niet alleen die pil hea , dat zou alles wel erg makkelijk maken .. tuurlijk is goed eten altijd verstandig en veel bewegen zo ver was ik ook nog wel

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:14

Kwanyin schreef:
En als mensen interesse hebben in bestellen mogen ze op jouw bankrekening storten? :D

Jaja het zijn wondermiddelen hé...als je wat op je eten let en geen suikerdranken meer drinkt :D .

Overigens op zo'n korte tijd kan je niet zeggen of het werkt hoor. Je moet ook rekening houden met vocht enzo. Ik heb ook wel eens dat ik 's anderendaags plots ruim een halve kilo of meer kwijt ben, gewoon omdat ik de dagen ervoor (omwille van weer, maandstonden...) veel meer vocht ophield dan anders.

ja dat snap ik maar als je elke dag zowat op de weegschaal staat en nu ineens is het minder dan moet het toch wel werken .

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:16

Maar zie je echt niet dat je opgelicht wordt?

Wat bij mij trouwens echt goed helpt bij het afvallen is het eten van bananenschillen. Wel in combinatie met sporten en gezond eten natuurlijk, maar die bananenschillen doen echt wat met me. Ik heb het zelf onderzocht en daar kwam dus uit dat die bananenschillen mijn stofwisseling versnellen.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:17

lieveli schreef:

Wat bij mij trouwens echt goed helpt bij het afvallen is het eten van bananenschillen. Wel in combinatie met sporten en gezond eten natuurlijk, maar die bananenschillen doen echt wat met me. Ik heb het zelf onderzocht en daar kwam dus uit dat die bananenschillen mijn stofwisseling versnellen.

hoe bedoel je opgelicht ? het werkt alleen als er een bepaalde hoeveelheid hca in zit en een bepaalde miligram

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:17

Ach welnee. Door zulke pillen wordt je je gewoon bewuster van je eet/drinkgedrag (en dat hoef je zelf niet eens echt te merken). Hierdoor val je af. Niet door het pilletje :)

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:18

achja ieder zo zijn ding hea ...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:18

Nou volgens jou eigen link helpt het minder zonder te diëten (dus zonder aanpassing van je eetgewoontes). Goed eten is idd verstandig, maar daar heb je die pil dan weer niet bij nodig.

Je laatste conclusie is wat apart, er staat in de link zelfs dat je mogelijk eerst aankomt en een dergelijk verschil in een paar dagen kan idd ook komen door verschil in vocht! Warm weer, periode in de maand, veel zout/knoflook gegeten etc.. Het is eigenlijk te vroeg om te zeggen 'dan moet het wel werken'.

Maar goed.. als jij het graag zo wil proberen is daar natuurlijk niks op tegen :D Ik ben echter vooralsnog erg sceptisch. Ik kijk dan ook erg uit naar je vorderingen of dat mij van gedachte kan veranderen. Misschien kun je ook je eet- en bewegingspatroon vermelden?

vibabu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:19

Wat ik me wel afvraag, waarom gebruik je en die pillen en heb je je voeding aangepast? Nu weet je niet of je afvalt door die pillen of door verandering van eetpatroon.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:20

bontebonte schreef:
lieveli schreef:

hoe bedoel je opgelicht ? het werkt alleen als er een bepaalde hoeveelheid hca in zit en een bepaalde miligram

Welnee, je kunt net zo goed elke dag een bananenschil eten. Als ik dit spul zoek kom ik uit bij dubieuze websites en rare onderzoeken, not to mention Dr Oz, die de boel flest, fraudeert en een goede boterham eet van dit soort rare middeltjes.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:23

vibabu schreef:
Wat ik me wel afvraag, waarom gebruik je en die pillen en heb je je voeding aangepast? Nu weet je niet of je afvalt door die pillen of door verandering van eetpatroon.

ik gebruik de pillen om te helpen met afvallen . ik heb het een tijdje geprobeerd door alleen mijn eten aan te passen en meer bewegen maar dit is helaas niet gelukt ook wegends lichamelijke klachten . ik ben toen deze pillen tegen gekomen en die zorgen er ook voor dat je minder trek heb dus je bent minder geneigd naar tussen doortjes of wat zoetigs .

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:24

Pas maar op Lieveli.. Volgende aflevering van Dr. Oz gaat over bananenschillen en hun natuurlijke fatburner eigenschappen. Vooral dat steeltje blokkeert zeker 67% van je vetopname

bontebonte schreef:
k ben toen deze pillen tegen gekomen en die zorgen er ook voor dat je minder trek heb dus je bent minder geneigd naar tussen doortjes of wat zoetigs .

Zo staat het niet in de door jouw geplaatst link :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:25

Ik denk dat het met name het idee van 'een steuntje in de rug' is wat helpt, en niet de bestanddelen in de pillen. Placebo effect is heel krachtig :) En ach, waarom zou je daar geen gebruik van maken, als er niks schadelijks in zit (en je genoeg te besteden hebt) kan het verder geen kwaad.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:26

Ja maar je kunt deze specifieke afval-bananenschillen dus alleen bij mij kopen want het stofje dat er in zit, is alleen in mijn schillen heel hoog door bepaald water en bachbloesems en andere fabrieksgeheimen.

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:26

Sammie schreef:
Pas maar op Lieveli.. Volgende aflevering van Dr. Oz gaat over bananenschillen en hun natuurlijke fatburner eigenschappen. Vooral dat steeltje blokkeert zeker 67% van je vetopname

bontebonte schreef:
k ben toen deze pillen tegen gekomen en die zorgen er ook voor dat je minder trek heb dus je bent minder geneigd naar tussen doortjes of wat zoetigs .

Zo staat het niet in de door jouw geplaatst link :D

Waar veel diëten nauwelijks invloed hebben op emotionele eters lijkt dit middel juist daar een oplossing voor te zijn. Onderzoek brengt naar voren dat door gebruik van het extract van de Garcinia Cambogia vrucht, er een toename in serotonine ontstaan. Naast dat het de honger of trek vermindert zou het ook goed zijn voor het humeur en de slaap, waardoor je emotioneel meer in balans bent. Een goede nachtrust is belangrijk voor je metabolisme.

ja staat er wel in het vermindert de trek en dat merk ik wel zeker !

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-16 13:28

Blijheid schreef:
Ik denk dat het met name het idee van 'een steuntje in de rug' is wat helpt, en niet de bestanddelen in de pillen. Placebo effect is heel krachtig :) En ach, waarom zou je daar geen gebruik van maken, als er niks schadelijks in zit (en je genoeg te besteden hebt) kan het verder geen kwaad.

in het product wat ik gebruik zit : garcinia combogina , groene thee kalium en calsium en kost maar 10,14 waar je een hele maand mee doet

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:33

Oh oké niet goed gelezen dan :') Ik las in het begin stuk voornl. dat het een fat burner/blocker was en dat het daar invloed op uitoefende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:34

Serotonine bepaalt je gemoedstoestand (gelukkig/ongelukkig, grofgezegd). Heb je er te weinig van wordt je depressief (het haalt de activiteit van je zenuwstelsel naar beneden), heb je teveel dan wordt je juist wild :') en agressief (je zenuwstelsel wordt te actief). Het stofje wat verantwoordelijk is voor je hongergevoel heet neuropeptide Y, en het stofje wat zorgt voor een vol gevoel heet cholecystokinin. Er zal vast een verband zijn tussen de hoeveelheid serotonine en NPY/CCK, maar niet zo makkelijk als dat ze hier beweren. Als zij gelijk zouden hebben, zou je in theorie dus ook af moeten vallen als je een SSRI slikt (wat meestal zo is bij anti-depressiva). En ik denk dat ik voor vele gevallen kan spreken dat je niet zomaar spontaan afvalt als je een SSRI gebruikt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 13:34

Van jouw link:

Citaat:
Ook kunnen er overbodige toevoegingen in zitten als calcium of chroom.

Nou fijn dan.