Nep neusring, waar te koop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanoogje

Nep neusring, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 01:00

Ik zit er al een aantal weekjes over te denken om een neuspiercing te nemen, en dan bij voorkeur (waarschijnlijk na de herstelperiode) zo'n soort ring:
Afbeelding

Nu is dit na alleen maar gaatjes gehad te hebben in mijn oorlellen best een grote stap, en ik wil dan ook graag eerst even kijken of ik het wel wat vind voor ik in principe mijn gezicht laat verminken. :Y)
Mijn probleem is wel dat ik niet goed kan uitzoeken waar nu zo'n clip on ringetje te koop is. Vaak zie ik septum clip ons verschijnen, of neuspiercingen die je het idee geven een ringetje te zijn maar eigenlijk ook een knopje hebben. De website waar ik ze wel kon vinden betrof een site waar je spullen uit China kunt kopen, alleen dat doe ik dus liever niet. Als ik een piercing koop van een halve dollar waar op staat dat er gratis verzonden wordt en alle Nederlandse beoordelingen in gebrekkig Nederlands zijn geschreven haak ik snel af.

Weet iemand misschien een winkel waar ik een clip on neusringetje aan zou kunnen schaffen? Ik heb hem graag dichtbij op m'n huid staan, dus niet dat ik een erg uitstekend ringetje krijg. Of vraag ik misschien te veel?

Anoniem

Re: Nep neusring, waar te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 01:05

Gewoon laten zetten joh :) Als het niks is haal je hem eruit en groeit het weer dicht.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 01:13

Bij een juwelier binnenlopen en vragen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 01:16

piercingmania.nl

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 01:16

Crazyfactory heeft ze misschien wel :) en anders gewoon doen! Als je t niks vind, haal je m eruit en zie je er met een poosje niks meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 01:21

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 08:33

eefj33 schreef:
Hier is een heel mooi centraal topic voor ;) Even de zoekfunctie gebruiken de volgende keer
[MWS] [Centraal] Piercings, deel 18!

Ik heb dat topic gezien inderdaad, maar ik had niet echt het gevoel dat mijn vraag hierin zou passen, aangezien het om een nep piercing gaat.

Piercingmania heb ik geloof ik al helemaal afgezocht, alleen kan ik hier niet precies het ringetje vinden wat ik zoek. Die ander geef ik zeker een kans zometeen. :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:45

Gaatje groeit gewoon weer dicht. Zelfs na aantal jaar. Gewoon laten zetten!
Overigens zijn Chinese sites als Aliexpress en miniinthebox gewoon betrouwbaar. Bestel daar regelmatig wat. :j
Laatst bijgewerkt door Captain op 07-07-16 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:46

Stomme opmerking misschien, maar 'gezicht verminken' met een neus piercing is wel een beetje overdreven. Zo'n gaatje groeit vrij snel weer dicht, dus dat is wel erg ver :+

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:50

aliexpress, wel chinees, maar ze zijn daar 40 cent voor 6 :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 08:55

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 09:33

Daar ging het mij dus om, het feit dat je een litteken over zal houden. Dat is ook vaak al zo bij gewone oorbellen, maar die laat ik nooit dichtgroeien (gaat ook niet meer na meer dan 10 jaar). Ik vind de centrale positie in je gezicht toch iets te "heftig" om zomaar even te laten zetten. Plus met mijn werk (stalhulp met een bladblazer die stof opblaast) kan het voorlopig toch even niet. Of nou, het kan wel, alleen ik neem het risico liever even niet, dus kan ik dit gebruiken als uitprobeer periode. :)

Ik zal de links even bekijken, bedankt! :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:33

Mijn neuspiercing heb ik 2 jaar gehad maar nu dichtgegroeid en zie je niks meer van hoor. ;)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:42

De TS vraagt toch waar ze een nep piercing kan halen.

Niet om ongevraagde adviezen over wel doen! groeit wel weer dicht! zie je niets van!

TS, Aliexpresse is een prima betrouwbare site. Dus mocht je in NL niet kunnen vinden wat je zoekt kan je altijd nog in China bestellen, wel met de kanttekening dat je geduld moet hebben want het is wel weken onderweg.

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 09:52

Het alternatief lijkt inderdaad of zoiets als ebay of aliexpress. Een goede vriendin van mij gebruikt die site ook vaak, maar ik heb dan altijd het idee dat ik geen kwaliteitsgarantie heb en aangezien de beschrijvingen vaak wat moeilijk te ontcijferen zijn vind ik het ook lastig te bepalen uit wat voor materiaal de piercings gemaakt zijn. Voor een nep neusring kan het misschien een oplossing bieden, maar ik krijg toch het idee dat zo'n site maar net op het randje zit van legaal-illegaal.
Mocht ik niets kunnen vinden, dan heb ik weinig keus, dus die hou ik wel in mijn achterhoofd.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:56

Aliexpress is echt gewoon legaal hoor, zit geen randje aan ;)
Het beste is om in het engels te zoeken, nederlandse vertalingen zijn soms nogal dubieus. Duurt even voordat je het thuis hebt, maar het kost dan ook niet zoveel. Ik zou dat gewoon doen om te proberen.

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:58

Bij claire's...in alle grote steden zit wel zo'n boetiekje

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 10:05

Laurapalmer schreef:

Claire's heeft vaak alleen septum piercings die niet echt zijn voor zover ik gezien heb. Het is tenminste niet op de site terug te vinden dat er veel variatie in zit. Het vervelende is ook dat je bij Claire's sowieso piercings met nikkel erin vind. Dat zit mij nooit zo lekker in mijn oren, dus ik wil er maar niet aan denken wat er gebeurt als ik dat dan een tijdje op mijn neus draag. Waarschijnlijk krijg ik er goed zichtbare huidverkleuring van.

Maar fijn dat Aliexpress gewoon legaal is! Ik zal die Engelse vertalingen inderdaad eens bekijken, want met die Nederlandse vertalingen lijkt het echt zo'n oplichterssite.

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:08

Ik bestel wekelijks bij Aliexpress, mocht je het artikel in de omschreven termijn niet ontvangen hebben krijg je ook gewoon je geld terug. Prima webshop dus, en zeker betrouwbaar!
Ik blijf alleen wel altijd onder de 20 euro, was mij een keer verteld ivm met douane kosten!? Maar met 1 neusring lijkt mij dat geen probleem :')

Nico_lette

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:20

Wish.com heb je goedkope!

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:25

Maanoogje schreef:
Laurapalmer schreef:

Claire's heeft vaak alleen septum piercings die niet echt zijn voor zover ik gezien heb. Het is tenminste niet op de site terug te vinden dat er veel variatie in zit. Het vervelende is ook dat je bij Claire's sowieso piercings met nikkel erin vind. Dat zit mij nooit zo lekker in mijn oren, dus ik wil er maar niet aan denken wat er gebeurt als ik dat dan een tijdje op mijn neus draag. Waarschijnlijk krijg ik er goed zichtbare huidverkleuring van.
Maar fijn dat Aliexpress gewoon legaal is! Ik zal die Engelse vertalingen inderdaad eens bekijken, want met die Nederlandse vertalingen lijkt het echt zo'n oplichterssite.

Ik bestel regelmatig op aliexpress, miniinthebox of andere chinese sites.
Overigens heb ik ooit wel zo'n nepringetje gehaald bij Claire's :) Dus weliicht dat je wel succes hebt als je gewoon even binnenloopt :)

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 10:28

Het zou misschien alsnog wel kunnen bij de Claire's, alleen veranderen die hun assortiment heel erg vaak geloof ik. Tenminste, dat zie ik als ik hun winkel inkijk als ik erlangs loop. :+

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:30

Je kan ook gewoon een ringetjes oorbel halen en het stukje wat normaal in je oor gaat er uit halen. Dan kan je het ringetje aanduwen tegen je neusvleugel (zo heb ik ook vele jaren met een neusringetje gelopen)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 10:34

Wat ik vaak doe; ik haal een horseshoe piercing dus eentje die open is aan 1 kant, en die plaats ik dan waar ik wil haha. Heb ik ook met mijn septum, conch etc gedaan :')

Maanoogje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 18:09

Ik heb inmiddels via AliExpress een nep neusring gekocht (geloof dat ik er zelfs 2 kreeg). Ik zie mezelf al verslaafd raken aan die website als deze bestelling goed gaat, zeg! Het is net Etsy zonder credit card allemaal, en een stuk goedkoper ook. :+

Ik denk dat horseshoe piercings iets verder van mijn huid af komen te staan dan ik wil, maar misschien krijg ik nog een stoerdere fase ofzo, dan onthoud ik dat wel als dar eventueel gebeurt. :D