Wat zouden jullie in mijn situatie doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-16 17:42

Ik typ dit snel tussen stage en werk door omdat ik gelukkig een bus eerder kon nemen.

Hoi, Ik zal mijn situatie even uitleggen. Ik ben 18 jaar, en ik studeer momenteel mediavormgeving. Ik zit nu in het 2e jaar van mijn opleiding. Ik ben op het moment aan het stage lopen van maandag tot vrijdag van 8 tot 5. Echter verzuip ik voor mijn gevoel nu in alles wat ik moet doen.

Ik loop dus stage, zodra ik vrijdag klaar ben race ik naar huis (de vrijdagborrel heb ik dan nog nooit meegemaakt) ik moet altijd eerder weg. Ik ben kwart voor 6 thuis en dan moet ik mij omkleden en dan race ik naar werk. Daar ben ik standaard een paar minuten te laat omdat ik het gewoon niet red. Dan moet ik werken tot 9 uur. (ik heb dan ook geen tijd voor avond eten.)

Op het moment moet ik zo dan ook vertrekken. Ik zat net in de bus en ik was aan het trillen en ik ben nu nog misselijk, ik kan geen eten binnen houden. Zaterdag moet ik van 8 tot 5 werken en de laatste uurtjes van de zaterdag sta ik ook te trillen op mijn benen en ik wil het liefst in huilen uit barsten en naar huis van de vermoeidheid. In de busreizen die ik maak naar stage en terug slaap ik alleen maar en ook merk ik nu op stage dat ik de laatste uurtjes niet meer trek. (kantoorbaan).

Daarnaast zijn er ook wat dingen voorgevallen op werk (geroddel etc) waardoor ik mij daar niet meer thuis voel.

Na mijn zaterdag werkdag kan ik niets meer, het is dan ook al lang geleden dat ik wat leuks heb gedaan op de zaterdag avond. Ik heb er simpelweg gewoon geen energie voor. Ik heb ook het gevoel dat ik hierdoor al mijn sociale contacten verlies, omdat ik altijd nee zeg omdat ik gewoon niets kan.