Ik was benieuwd of er ook bokkers waren met wimperextensions en hoe ze dit bevalt. Duurt een behandeling erg lang? Hebben sommige nog aanraders van een salon waar ze het mooi kunnen laten zetten? Zijn er nadelen van extensions?
Ben benieuwd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paulina schreef:mag ik vragen waar jij ze hebt laten zetten? Misschien zit ik er helemaal naast maar dit komt mij bekent voor.Mijn ervaring: nee.
Het wordt echt lelijk na 2 weken. Op 2 weken was het nog oke maar zag je al dat het lelijker begon te worden. Bij 3 weken zag het er ook echt niet meer uit bij mij.
Bij one by one is d eidnerkqnt iets dikker waardoor die opeens halverwege je wimper zit. Ziet er niet uit
Bij 3D is halverwege je wimper opeens je wimper veel dikker en meer uiteinden.
Vera96 schreef:Voor die prijs heb je waarschijnlijk echt flut. Ik betaal 47 voor het bijwerken en 80 voor een nieuwe set geloof ik.
Vera96 schreef:Heb je ook een normale foto van voor en een na 2 weken? Vriendin van me had ook wimpers laten zetten voor die prijs maar bij een normale foto zag je de slordigheid al en na 2 weken was t al helemaal niks. Maar zolang je er zelf tevreden mee bent is het prima natuurlijk.