Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Je probeert de info anoniem te houden maar roept wel allerlei niet ter zake doende details over betreffende persoon?
renskep schreef:Lastige situatie zeg! Het klinkt ook alsof jullie met een grote groep vrienden zijn? Als iedereen het ermee eens is, de kerel in kwestie nog eenmaal de wacht aan zeggen en anders niet meer uitnodigen. Helaas voor hem dan.
eclair98 schreef:Vervelende situatie. Is het misschien een idee om niet zo veel in huis te halen op feestjes? Dan kan hij ook niet te veel drinken en blijft het voor iedereen leuk?
Vjestagirl schreef:renskep schreef:Lastige situatie zeg! Het klinkt ook alsof jullie met een grote groep vrienden zijn? Als iedereen het ermee eens is, de kerel in kwestie nog eenmaal de wacht aan zeggen en anders niet meer uitnodigen. Helaas voor hem dan.
We zijn (in wisselende samenstelling) met een groep van 10 tot 35 man. Het punt is dat iedereen bang is om deel te worden van zijn spot, of om ruzie met hem te krijgen. Hij is nog steeds vrijwilliger bij het festival en iedereen is bang dat hij mensen die hem weigeren daar weg zal treiteren, ik ook.
vuurneon schreef:Organisator benaderen als hij problemen veroorzaakt en dat jullie hem niet capabel vinden? En ik weet niet hoe zijn drank inname is tijdens festival, want ik zou er zeker een melding van maken dan.
vuurneon schreef:Hoezo? Als er een ongeluk gebeurd en hij moet blazen is de organisatie de pineut.
Als iemand niet capabel is, houdt het op. En wie weet ben je niet de enige die dit al daar heeft aangekaart
Shirley schreef:Is jullie vriendengroep alles wat hij heeft of is er ook nog een partner of familie in het spel?
Zou die dan eens benaderen.
Vjestagirl schreef:Shirley schreef:Is jullie vriendengroep alles wat hij heeft of is er ook nog een partner of familie in het spel?
Zou die dan eens benaderen.
Hij heeft een partner, deze heeft al meerdere keren bij hem aangegeven dat hij niet wil dat hij zoveel drinkt. Verder is hij van mening dat zijn vriend een volwassen man is die zelf zijn keuzes mag maken. Ze hebben twee behoorlijk verschillende levensstijlen (de een is actief, sport veel, eet extreem gezond, de ander speelt games, drinkt veel en eet behoorlijk ongezond) en hij wil zijn partner niet in de weg zitten om te zijn wie hij is.