Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ir111 schreef:Ik heb beiden maar draag eigenlijk alleen mijn lenzen. Ik vind een ding op mijn hoofd niet prettig. Daarbij vervormt het beeld door mijn bril, rechte dingen worden een beetje rond. Als ik mijn bril een uurtje op heb is dat effect weg maar het maakt wel dat ik hem niet graag op zet.
Mijn (zachte) lenzen zijn super comfortabel, merk ik niks van.
Arantes schreef:Nadeel is dat ik wel snel vind dat ik droge ogen krijg, en dat je ze eigenlijk niet heel lang mag dragen. Als je ze wel te lang draagt (meer dan 10-12 uur) gaan ze irriteren of worden ze wazig (en het is niet erg gezond voor je ogen).
Ir111 schreef:Arantes schreef:Nadeel is dat ik wel snel vind dat ik droge ogen krijg, en dat je ze eigenlijk niet heel lang mag dragen. Als je ze wel te lang draagt (meer dan 10-12 uur) gaan ze irriteren of worden ze wazig (en het is niet erg gezond voor je ogen).
Het zal niet gezond zijn idd maar ik heb nergens last van. Ik draag ze gemiddeld zo'n 17 uur per dag zonder problemen.
@Arantes; eh, geen idee. Zal ik eens nagaan. Ik had dit ook bij mijn andere brillen overigens nu ik er over nadenk.