Klinkt heel gek en slaat waarschijnlijk nergens op, maar witte wijn
Ik had eerder nog maar 1 keer in mijn leven een blaasontsteking gehad, dat is al jaren geleden. Met AB ging de pijn na 2 dagen eindelijk een beetje over. Ik had inderdaad ook het meeste last van erge pijn bij het uitplassen, dus wanneer je bijna klaar bent.
Gisteren in de namiddag heb ik over de grond liggen kruipen van de pijn nadat ik was gaan plassen - blaasontsteking, ik herkende de pijn meteen. Naar de HA, het was inderdaad een blaasontsteking volgens het testje, en ik kreeg medicatie mee. Zakjes die ik pas vlak voor het slapengaan mocht nemen, zodat ik het niet meteen weer uit zou plassen.
Maar in de avond kwam mijn liefste homovriendje langs, en daar hoorde natuurlijk witte wijn bij

de hele tijd mijn plas angstvallig opgehouden (want trauma's

) maar toen ik uiteindelijk na 3/4de fles ging, had ik nergens meer last van! Ik dacht dat ik in de ochtend wel weer door de grond zou gaan, maar nee, ik heb ook vandaag helemaal nergens last van
(Aangezien ik na nog wat glaasjes dronken in slaap ben gevallen heb ik de AB niet meer ingenomen, voor de duidelijkheid

)
Kan best toeval zijn en ik weet niet hoe oud je bent, maar als je sowieso al eens geniet van een wijntje...