Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bontejames schreef:Je kan het niet tegenhouden. Je hebt er aanleg voor of niet. Verder gewoon op goed gewicht blijven en zorgen dat je niet snel aankomt of snel afvalt of in iedergeval dat je huid niet snel oprekt, hierdoor ontstaan de scheurtjes in de onderste huidlaag. Bij mij werkt ook niks. Verder zorgen dat je goed gehydrateerd blijft en je huid goed verzorgen. Meer kun je niet doen.
Quir schreef:Vreselijk vind ik ze, heb er sowieso wel al aanleg voor maar sinds ik hoge dosis prednison achtige medicatie (dexamethason) gebruikte werd het nog veel en veel erger en echt op een razend tempo. Helaas dan ook bijwerking er van. Heb een litteken crème voor op de operatie littekens die ik heb na 9 (buik, rug en hersen) operaties afgelopen jaar, die smeer ik daar ook op en lijkt t wel iets minder zichtbaar te maken. Weg krijg je ze niet en volgens mij kan je ze ook niet tegen houden...
Litteken crème die ik heb is van biodermal dacht ik. Blauw/wit tubetje.
Gebruik je medicatie misschien?
Nathalie18x schreef:Bedankt allemaal ! Ik ga inderdaad even kijken of ik bio oil of iets dergelijks kan krijgen en kijken of het helpt . Zou het ook door een bepaalde ziekte kunnen komen? Ik vind namelijk het tempo waarin ik dit heb gekregen niet echt normaal , maar ik wil niet gelijk bij de huisarts aankloppen .. Vooral omdat het nou niet bepaald mijn beste vriend is.
Nathalie18x schreef:bontejames schreef:Je kan het niet tegenhouden. Je hebt er aanleg voor of niet. Verder gewoon op goed gewicht blijven en zorgen dat je niet snel aankomt of snel afvalt of in iedergeval dat je huid niet snel oprekt, hierdoor ontstaan de scheurtjes in de onderste huidlaag. Bij mij werkt ook niks. Verder zorgen dat je goed gehydrateerd blijft en je huid goed verzorgen. Meer kun je niet doen.
l
dankjewel voor je reactie .. Ik vind het wel vreemd dat ik er 2 jaar geleden nog helemaal geen last van had , en nu ineens overal . Ik schaam er ook gewoon voor . Als ik korte mouwen draag zie je het al . Je ziet het de ene keer beter dan de andere. Heel vervelend
verootjoo schreef:Weleda zwangerschapsolie of bepanthen crème voor zwangrschapsstriemen helpt. Ik smeer iig preventief en heb nog geen strependie van weleda is ook bewezen dat het de strepen helpt verminderen als ze er al zitten. Helemaal weg gaan ze niet helaas.
Nathalie18x schreef:Ik ben sinds ze er zijn , 1 broekmaat afgevallen dus ik ben niet aangekomen!