Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
connie64 schreef:ik heb maar 1 paar schoenen waarbij de pijn draaglijk is en dat zijn mijn werkschoenen...
van die grote serieuze lompe dingen dus arts zei,kan je die niet vaker dragen?
uhhhh nou nee meneer hahahah.
Ik draag echt nooit hakjes of smalle schoenen,ben wel zo n bergschoenentypage dus daar ligt t niet aan,tis gewoon een aangeboren iets.
s Ochtends wil ik niet eens dat mijn voet de matras of mijn dekbed raakt,want dat doet zelfs al zeer
connie64 schreef:hm ok dus gewoon alle advies sowieso goed opvolgen en niet te stoer doen....
ik ben wel bang dat ik erg lang uit de running ga zijn,zoals ik al zei,ik werk in een marktkraam (vis)en ik werk meestal 2 dagen (gem.9 uur per dag)maar haring komt eraan en dan ga ik zeker 3 dagen werken.
Mijn baas zou t zeer op prijs stellen als ik na augustus de operatie plan.is zeker iets om over na te denken....
Ik loop al een behoorlijke tijd met flinke klachten dus ik denk tja die 4 maanden kunnen er ook wel bij.
Als ik me nu al snel zou laten opereren kan ik de hele zomer op mn buik schrijven qua paardrijden.
Andere kant is dat ik echt pijn heb.ik weet t dus nog niet goed en wacht sowieso het verhaal van de chirurg af.
Mag je overigens zelf bepalen wanneer je je laat opereren of niet?of bijv voorkeur van maand geven