Zijn er misschien bokkers die zich hier in herkennen?
Binnenkort wil ik een afspraak maken bij de huisarts, maar ik was benieuwd of er anderen zijn die zich herkennen hierin.
Ben 20 jaar, 1.60 lang en 55 kg.
Ik werk hard, ben eigenlijk alle dagen vd week lichamelijk bezig, zit vrijwel nooit stil.
En ik heb altijd honger, ik kom niet aan; ik moet zelfs oppassen dat ik niet verder afval.
Ik eet gewoon 3 maaltijden per dag. 's Ochtends brood, dat is dan meestal 4/5 boterhammen.
Tussen de middag net zo.
's Avonds meestal een stuk vlees met groenten en aardappelen.
Tussendoor eet ik wat ik kan; als ik thuis ben kan ik rustig hele pakken koeken leegeten, bakken yoghurt, 5 bananen, en nog heb ik honger...
Vaak lig ik dan ook met honger in bed, terwijl ik net wat heb gegeten.
Nu ook, zak popcorn leeggekaand, zit met een glas fruitontbijt

Ik kan dus blijven eten, maar het hongergevoel is even weg en komt dan snel weer terug.
Dat niet alleen, ik kom ook niet aan. Ben al vrij mager, en als ik een dag 'weinig' eet (3 maaltijden, tussendoor wat fruit of een koekje) kun je dit de volgende dag al aan mij zien, dan is mn gezicht gelijk een stuk smaller.
Ik heb een hele tijd dit 'probleem' gezien als iets wat misschien tijdelijk was, maar ik loop er al maanden mee. Wil dan ook binnenkort naar de HA want dit lijkt me niet helemaal gezond...
Zijn er bokkers die zich herkennen?