Op dit moment ben ik aan het afvallen door op mijn voeding te letten (hierdoor al -10KG kwijt). Minder vet, minder snoepen, minder alcohol, hoeveelheden verminderen, suiker vermijden, etc. Dit is dus allemaal verantwoord en gezond gedaan. Nu ben ik ook bezig om erbij te sporten, alleen dat is nog altijd een lastig puntje bij mij

Nu heb ik al heel erg lang last van mijn amandelen... Ze zijn altijd al groot geweest, auwtjes hier, auwtjes daar, regelmatig slapjes zijn... Binnenkort worden ze waarschijnlijk verwijderd (hoop ik toch). Daarna zal het een tijdje vloeibaar eten zijn. Veel mensen roepen meteen ''Vla en appelmoes!'', maar dat wil ik dus totaal niet. Puur door de suikers en het zoete. Ik zat dus te denken aan drankjes die goed zijn voor mijn lichaam en me helpen met verantwoord afvallen.
Het enige wat ik ken zijn smoothies (en heel veel variaties hiervan

Om de vraag uit mijn onsamenhangend verhaal duidelijk te maken, heeft iemand nog ideeën, ervaringen of tips wat ik in de periode na de behandeling kan doen, zodat ik misschien gebruik kan maken van de situatie en wat kan afvallen?
Of zijn de bekende smoothie vitaminebommen toch het beste?
Groetjes,
%