Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sabrinagirl schreef:Nierbekken onsteking lijkt dit op
Heb ik vorige week ook gehad heel erg pijnelijk
maringe schreef:Ik denk ook aan nier/gal-stenen of nierstuwing. Ik heb galstenen ontwikkeld in de zwangerschap, de klachten bleven ook nadat ik bevallen was en toen gingen ze pas verder kijken, bleken dus galstenen te zijn die de koliek aanvallen veroorzaakte. Ik had ook pijn in mijn rug die optrok tussen mijn schouderbladen.
Liselot schreef:Ik ben toen ik 17 weken zwanger was opgenomen in het ZH met nierstuwing, het kan dus zeker! Laat een echo van je nieren maken en je weet het zeker.
Nierstuwing doet ongelovelijk veel pijn, Ga op de zij liggen waar je geen pijn in hebt, dat helpt. Ook een warme kruik op de zere plek voelt fijn
Suzanne_k schreef:Liselot schreef:Ik ben toen ik 17 weken zwanger was opgenomen in het ZH met nierstuwing, het kan dus zeker! Laat een echo van je nieren maken en je weet het zeker.
Nierstuwing doet ongelovelijk veel pijn, Ga op de zij liggen waar je geen pijn in hebt, dat helpt. Ook een warme kruik op de zere plek voelt fijn
Bedankt voor de tip. Doen ze er in het ziekenhuis nog wat mee of is het alleen pijnbestrijding.