Femm_k schreef:Ik denk dat je of flink verbrand bent of een zonneallergie hebt. Behandel je huid voorlopig maar heel goed, smeer hem goed in met verzachtende crème (bijvoorbeeld aloe vera) en douche niet te lang en niet te heet (zo koud mogelijk), liefst niet elke dag voorlopig. Het klinkt als een heftige reactie op de zon.
Misschien kan je een sportbeha proberen, of een strak sporttopje? Of idd zoals hierboven gesuggereerd een naadloze BH.
Ik was idd erg goed verbrand, maar alleen op mijn gezicht (tot blaren aan toe) en wat op mijn schouders. Het beknelde en benauwde gevoel zit alleen echt rondom de borsten en niet de steun van de schouderbandjes. Daar heb ik toen een aloë vera gel voor gekocht, voor mijn gezicht vooral en de schoudertjes dan. Verder gebruik ik Zwitsal voor de rest van mijn huid. Douchen kan ik ook niet meer heel heet, graag lauw als het kan. 
Eline91 schreef:Een naadloze BH zonder beugels?

Ik heb een tijd geleden een ongeval gehad met trauma aan het bovenlichaam, en dat hielp wel een beetje tegen de gevoeligheid.
Vreemd trouwens dat je huid zo gauw geïrriteerd geraakt. Heb je andere huidverzorging gebruikt in Thailand? Of heel veel gezwommen?
Voelt je huid droog aan?
Als de gevoeligheid aanhoudt kan je overwegen om toch eens naar de HA te gaan.
Niet heel veel gezwommen eigenijk, niet zoals ik normaal zou doen op een zonvakantie. Nu veel doorgereisd en dingen bezocht.
Ook niet persé andere huidverzorging oid.
KimD schreef:Heb je al naadloze BH's geprobeerd? Die doe je in principe aan als een topje, wellicht verzacht dat de irritatie totdat je weer normale topjes kunt verdragen.
Heb zo'n zachte Calvin Klein bh:

Die nu in de was zit, die zit idd wel erg fijn! Lekker losjes om zo maar te zeggen.