Motivatie topic workouts! Wie kletst er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AlwaysH

Motivatie topic workouts! Wie kletst er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 10:56

Hoi Bokkers!

De zomer komt er aan; bikini's, korte broeken, jurkjes en crop topjes! Dat betekend voor veel vrouwen dat er weer gewerkt moet worden aan hun lijn; strak buikje en dikke billetjes, dat willen we toch allemaal!

De bedoeling van dit topic is dat we elkaar blijven motiveren, YouTube kanalen te delen met goeie workouts, sportkleding delen en jullie doelen laten zien! Een before en after is natuurlijk al helemaal mooi!

Stel jezelf voor, desnoods plaats je een before foto! Zet je doelen in een citaat en deel jouw workouts!

Afbeelding

+:)+

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:26

Leuk topic, goed idee! :D

Ik ben Isabelle, 19 jaar en nu ben ik zo'n 5 maanden bezig met afvallen. Ik ben 11 kilo kwijt sinds november :) Nu zit ik in principe op gezond gewicht, maar zou nog wat strakker willen worden. Heb nog wat vet op mijn buik/armen/benen. Op dit moment doe ik vooral veel cardio, maar probeer ook een paar keer per week krachttraining te doen! Nu doe ik deze: https://www.youtube.com/watch?v=dnv0p9181tc

Daarnaast doe ik dus aan zwemmen, badminton en hardlopen. Verder let ik op mijn etenspatroon en probeer elke dag 1800 tot maximaal 2000 kcal binnen te krijgen.

Soms ontbreekt me de motivatie nog wat om vanuit mezelf wat te gaan doen, dus dit topic kan ik goed gebruiken :)

Vorige zomer - nu

Afbeelding

Misschien kan ik er later nog een foto achter plakken :P

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:40

Ik klets ook gezellig mee! Vanmiddag vertel ik wat meer over mijzelf :)

Loeky01

Re: Motivatie topic workouts! Wie kletst er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:41

Ik klets ook graag mee! Heb nog wat moeite met goede voeding & alleen naar de sportschool gaan :=. Dus het lijkt me leuk om ook wat gezonde recepten met elkaar te delen die goed passen bij een workout en de motivatie om alleen te gaan natuurlijk :j

Ik zal me vanavond even voorstellen :)

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:45

Jikkeee schreef:
Ik klets ook graag mee! Heb nog wat moeite met goede voeding & alleen naar de sportschool gaan :=. Dus het lijkt me leuk om ook wat gezonde recepten met elkaar te delen die goed passen bij een workout en de motivatie om alleen te gaan natuurlijk :j

Ik zal me vanavond even voorstellen :)

Hey lotgenoot :')

Ik zal me even voorstellen, Helene, 17 jaar, en ik kan me er niet zo goed toe zetten om te gaan sporten. Ik ben afgelopen week begonnen met sportief paaldansen, dus ik zal zien of dat gaat werken :) Dat is dan wel maar 1x per week. Verder wil ik meer gaan letten op mijn voeding, ik eet niet zo gezond ('s Avonds vaak snacken ed). Ik eet wel genoeg groente en elke dag 2 stuks fruit (soms meer), maar het lukt me nooit goed om niet iets lekkers te pakken. Ik eet daarnaast vegetarisch, dus ik kan geen vleesrecepten delen :=
Ik had vorig weekend de motivatie om te gaan skeeleren, maar dat heb ik ook maar 2x gedaan, hoewel ik sinds woensdag wel verkouden ben en ontzettende keelpijn heb. Dus skeeleren ga ik volgende week weer proberen te doen :)

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:53

Ik vind het wel leuk om hier ook wat mee te kletsen, voornamelijk omdat ik wat meer conditie wil opbouwen (want aan mijn gewicht zal het niet liggen := )
Lastig vind ik het om eraan te beginnen omdat ik niet echt goede kleding heb om in te sporten en ook geen goede schoenen (zoiets als in de OP zou me motiveren :# )
Mijn doel is wekelijks 1x hardlopen en 1x skeeleren en daarnaast thuis nog YouTube dingetjes doen, ik heb namelijk ondanks mijn gewicht (45 kilo (14 jaar)) een buikje welke ik graag iets zou verruilen voor wat meer spier :o

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:55

Ik kom ook graag meekletsen!

Ik ben Chantal, 20 jaar en wil graag meer sporten om het sportieve en om die buikvetjes kwijt te raken :Y) Nu het werk opgehouden is in verband met het einde van het winterseizoen (werkzaam in een ijshal) wil ik meer gaan sporten, alleen de motivatie ontbreekt nog.
Momenteel sport ik 1 keer in de week 3 kwartier, Gladiator Workout, en 1 keer in de week een relaxt paardenritje. Ik heb een paar skeelers die dit jaar weer het daglicht moeten gaan zien en daarbij wil ik vanaf volgende week 2 keer in de week gaan zwemmen, omdat dit goed schijnt te zijn voor je buik :)
Die 20 uur werken per week moet nu plaats maken voor sporten, hopen dat het lukt :o

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:56

@mingming rot op zag het topic eerst :+

Ik kom me melden.. vorig jaar echt in bikini shape... stond 5x per week in de gym. Maar door blessure en een diagnose maanden niey mogen sporten.

Ik zal het lastig krijgen om weer op te pakken omdat ik heel veel niet meer mag doen. Ik zal dus erg langzaam progressie zien en ik ben daar wel enorm gefocust op altijd

Mijn shape vorig jaar en daar wil ik naar terug
Afbeelding

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:58

Gianti schreef:

Ik kom me melden.. vorig jaar echt in bikini shape... stond 5x per week in de gym. Maar door blessure en een diagnose maanden niey mogen sporten.

Ik zal het lastig krijgen om weer op te pakken omdat ik heel veel niet meer mag doen. Ik zal dus erg langzaam progressie zien en ik ben daar wel enorm gefocust op altijd

[ [url=m/gNxmjR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij weer :') Ik reageerde eerst dit keer.

Lonneke2001 schreef:
Ik vind het wel leuk om hier ook wat mee te kletsen, voornamelijk omdat ik wat meer conditie wil opbouwen (want aan mijn gewicht zal het niet liggen := )
Lastig vind ik het om eraan te beginnen omdat ik niet echt goede kleding heb om in te sporten en ook geen goede schoenen (zoiets als in de OP zou me motiveren :# )
Mijn doel is wekelijks 1x hardlopen en 1x skeeleren en daarnaast thuis nog YouTube dingetjes doen, ik heb namelijk ondanks mijn gewicht (45 kilo (14 jaar)) een buikje welke ik graag iets zou verruilen voor wat meer spier :o

Ik wil ook iets meer spier bij mijn buik, welke oefeningen wil jij daar verder voor gaan doen?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 13:01

Mingming de ab wheel is wonder middle voor buikspieren!!! En ik kom echt niet van je af hé :(

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 13:02

Gianti JEZUUS :oo Wat een droom lijf!

Ik kom ook mee doen, ik wil absoluut niet afvallen maar juist wat aankomen en vooral spieren kweken.
Sportschool is qua tijd op dit moment niet te doen (en ook alleen gaan, brrrr) dus ik ben vooral ook opzoek naar goede (maar wel effectieve) workouts voor thuis. Die zich ook vooral richtingen op krachttrainen ipv afvallen.

Hopelijk kunnen we elkaar motiveren :D

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 13:02

@Gina, Dankje voor de tip! Ga er even naar kijken.
Achtervolg me dan ook niet :Y)

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 13:03

mingming schreef:
Gianti schreef:

[ [url=m/gNxmjR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij weer :') Ik reageerde eerst dit keer.

Lonneke2001 schreef:

Ik wil ook iets meer spier bij mijn buik, welke oefeningen wil jij daar verder voor gaan doen?

Ik weet nog niet precies wat ik daarvoor wil gaan doen, maar ik merk wel vaak dat situps veel verschil maken en voor de rest google ik vaak op oefeningen en die zijn dan wel goed (of YouTube filmpjes zoeken)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 14:17

Wat leuk! (En ook wat modellen er tussen, gezellig! Gianti en mingming)

Ik zal straks even een foto maken, doe ik wel met mijn sport beha want dat is gewoon een soort topje :+

De 15 minute work out gedaan van LumoWell, erg zwaar maar goed ook om mijn rugspieren te trainen.

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 14:18

Voor buikspieren kan je de app LumoWell Flat downloaden. 15 minuten work out met verschillende oefeningen voor je onderrug en buikspieren.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 14:27

Ik heb ooit voor buikspieren sit ups geprobeerd, maar ik deed denk ik iets fout. Ik kreeg ontzettende last van mijn rug (echt pijn, geen spierpijn) iemand anders daar ook last van?

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 14:29

@micha: dank je! :o heb zelfde als jou... aankomen is zwaarste voor mij...

@alwaysh Hahaha jij ook hier :P

Trouwens vergeet niet ook je rug te trainen als je je buik traint.. anders train je jezelf scheef..

Sit-ups belast je ook je rug mee.. vooral als je niet sterk genoeg buikspieren hebt. Raad je aan om dan alleen te houden bij crunches

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 14:45

Gianti, ja ik ook hier, ben de TS :+

Ik moest ook bijna nooit sit ups doen. Wel oefeningen waarbij ik mijn knie naar mijn hand bracht, maar nooit mijn onderrug optillen .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 14:54

Woops nog niet heeeel wakker _O-

Mettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:04

Ik wil ook graag meekletsen als dat mag :)
Ik ben Mette, 17 jaar en wil graag mijn buik wat platter hebben.. Ben nog niet te dik of zwaar denk ik maar het voelt wel zo :o
Vind het erg moeilijk om tussendoor niet te snacken en savonds een bakje chips is redelijk normaal.. Nu de zomer er aan komt toch maar aan de workouts.. Hoop doormiddel van dit topic motivatie te krijgen/houden !

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:06

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:08

Vond bij dat topic tijd lang eet lijsten boel overheersen

LinekeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:11

Hello!
Wil me graag aanmelden hier :D
14 jaar en al een tijdje aan het sporten bij de sportschool.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:22

Afbeelding

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 15:24

:+
Jummy!