Ik was al nooit een van de dikste, ben 1.68 en had al jaren een stabiel gewicht van 56kg. Ik ben nu 22wkn zwanger. In de eerste 16wkn heb ik door HG niks binnen gehouden en ben daardoor 8kg afgevallen. Ik dacht; dat komt vast wel weer goed als ik straks normaal kan eten. Inmiddels eet ik normaal, en ben welgeteld al 3kg aangekomen

Ik maak me hier enigszins zorgen over, want ik heb altijd gehoord dat je het beste wel tien kg aan moet komen. Als ik op dit tempo doorga met aankomen, zit ik met 40wkn weer op mn oude gewicht

De VK maakt zich geloof ik niet zo heel erg veel zorgen, die zegt alleen; het gaat zoals het gaat en goed blijven eten. De diëtist zegt vooral veel koolhydraten en verder alles eten wat je lekker vindt. (Ook omdat ik in het begin bijna niks meer lustte)
Ik eet echt veel voor mijn doen, zeker de helft extra als wat ik voorheen at. Ik gebruik volle producten en verrijk mn eten bv met room of crème fraiche. Ik snoep ook en zodra ik merk dat ik ergens zin in heb, pak ik het ook.
Iemand hier ervaring mee? Misschien moet ik me er wel niet zo druk om maken, maar doe het toch een beetje