Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jezzi schreef:Ik heb de fitbit charge HR en voor zover ik weet kun je niet strijden tegen mensen met een jawbone, anders kon ik wel battelen met Winged en secricibleJe kunt natuurlijk wel strijden tegen andere mensen met een fitbit.
Ik ben er zelf erg tevreden over. Hij meet stappen, afgelegde afstand, trappen beklommen, hartslag, kcal verbruikt, actieve minuten en slaap. Je kunt hem ook gebruiken om je hardloop/fietsrondje te tracken en om je voeding/drinken/gewicht in bij te houden.
Uiteindelijk komt het er puur op aan welke vormgeving je het mooiste vind
Jezzi schreef:Ik heb de fitbit charge HR en voor zover ik weet kun je niet strijden tegen mensen met een jawbone, anders kon ik wel battelen met Winged en secricibleJe kunt natuurlijk wel strijden tegen andere mensen met een fitbit.
Ik ben er zelf erg tevreden over. Hij meet stappen, afgelegde afstand, trappen beklommen, hartslag, kcal verbruikt, actieve minuten en slaap. Je kunt hem ook gebruiken om je hardloop/fietsrondje te tracken en om je voeding/drinken/gewicht in bij te houden.
Uiteindelijk komt het er puur op aan welke vormgeving je het mooiste vind
San_ner schreef:Als het je echt alleen om het stappen tellen gaat zou ik ook voor de Fitbit gaan. Als jullie allemaal hetzelfde merk hebben moet dit wel aan elkaar te koppelen zijn.
Fitbit met hartslag is natuurlijk leuk en geeft je extra informatie (vind ik heel fijn), alleen zal dit nooit helemaal betrouwbaar zijn bij een ingebouwde hartslagmeter. Wanneer je een losse band om je borst gebruikt is dit nauwkeuriger.
Ik heb zelf de PolarM400. Deze heb ik, omdat ik het vooral met het sporten fijn vind om te kunnen zien wat mijn hartslag is. Daarnaast heeft hij GPS wat natuurlijk wel handig is met hardlopen en kan ik zo alle informatie op mijn scherm zien. Ik heb de hartslagband verder alleen om tijdens het sporten. Daarnaast houdt hij ook mijn dagelijkste activiteit en slaap bij wat ik altijd leuk vind om terug te kijken, maar dat doet de fitbit dus ook.
Kaartje23 schreef:Ik hoop dat ik hier even mag inbreken. Ik zou graag een jawbone aanschaffen. Maar op mijn werk mag ik geen armband/horloge dragen. Maar ik wil wel graag op mijn werk meten. Weten jullie of hij ook meet als hij in een broekzak zit? Ik heb Jawbone inmiddels ook al gemaild, maar zij gaven aan dat het even kan duren voor ik reactie krijg ivm de vele vragen.