Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Meestal raakt de verdoving na een aantal uren uitgewerkt. Opvallend is echter dat bij een belangrijk deel van de mensen het pijnstillende effect langer aanhoudt, dan de bekende werkingsduur van de ingespoten verdoving. Sommigen melden zelfs dagen tot weken. Rond de 15 tot 20% van de patiënten wordt na deze eenmalige, zogenaamde diagnostische injectie, blijvend pijnvrij. Bij de mensen bij wie de pijn terugkeert, stellen wij voor om herhaalde injecties te doen, nu een verdovende stof gecombineerd met een lokaal corticosteroïd preparaat. Op deze wijze is het mogelijk om een kleinere aanvullende groep mensen pijnvrij te krijgen. In totaal lukt het nu om 20 tot 30% van de patiënten met het injectieregime pijnvrij te krijgen
_Blacky_ schreef:wat naar dat je zoveel pijn hebt gekregen. ik rij geen paard meer dus dat weet ik niet. maar ik zwem regelmatig en dat heb ik vaak moeten overslaan door de pijn.
hier heeft de spuit niet gewerkt. nu besloten om echt alles uit te gaan sluiten. bloedonderzoek, scans Mri. dus ben benieuwd
_Blacky_ schreef:Nee ik rij al heel wat jaar niet meer helaas. wil het wel weer oppakken maar durft t niet aan nu.
ik zou het toch nog eens proberen op een 'goede' dag. zou zonde zijn als het niet meer kan.
evt zou je nog een osteopaat kunnen proberen. heb veel goede verhalen iver gehoord.