In het '30 day ab challenge' merkte ik algauw dat mensen afdwaalde naar voeding, afvallen of juist breder worden, het hierna door willen zetten van trainen, meerdere challenges doen, verliezen van motivatie, trainingsgerichte vragen en ga zo maar door.
Daarom leek het mij leuk om een topic te maken waar iedereen - met welk formaat, leeftijd, type training/voeding, doel dan ook - terecht kan!
Bespreek hier al je doelen in trainen en voeding. Denk dan aan, wat je traint, hoe je dit traint (zwemmen, challenges, cardio, fitness etc.), hoe vaak, voor- en nafoto's, wat je verandert in je dagschema en voeding. Deel je tips, tricks en vragen. En vooral, motiveer elkaar!
Ik hoop dat dit een gezellig topic word waarin iedereen in zijn waarde wordt gelaten. Het is juist de bedoeling dat écht iedereen hier terecht kan en zich welkom voelt, je hoeft geen ervaring te hebben in sport of voeding en je hoeft er al helemaal geen pro in te zijn/worden.
Als je van plan bent hier vaker te updaten, is het misschien leuk om jezelf eventjes voor te stellen en waar je op het moment mee bezig bent in training en/of voeding.

Iedereen kan natuurlijk elk moment aanhaken, het is nooit te laat om te beginnen met sporten!

PS: Wat misschien leuk en fijn is, maak maanddoelen en deel die hier! Quote om de maand wat je bereikt hebt, streep lekker af en wat je nog niet bereikt hebt neem je mee naar de volgende maand.