Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Ik zou dan gewoon even rust nemen. Lekker warm bad en vertrouw je echt niet morgen even bellen.
Hmmm apart, dan goed opletten wat je er naast slikt. Naproxen mag je wel combineren met paracetamol. Moet wel 2 uur tussen zitten
Valentijn5 schreef:Gianti schreef:Ik zou dan gewoon even rust nemen. Lekker warm bad en vertrouw je echt niet morgen even bellen.
Hmmm apart, dan goed opletten wat je er naast slikt. Naproxen mag je wel combineren met paracetamol. Moet wel 2 uur tussen zitten
Huisarts luistert ook niet goed naar mij. Het knakt gewoon bij bewegen. Kan gelukkig nog wel mijn arm bewegen. Mijn lichaam is bepaalde bewegingen gewoon niet gewend.
Gianti schreef:Ik zou dan gewoon even rust nemen. Lekker warm bad en vertrouw je echt niet morgen even bellen.
genja schreef:Gianti schreef:Ik zou dan gewoon even rust nemen. Lekker warm bad en vertrouw je echt niet morgen even bellen.
Normaal gezonde mensen met niet bepaalde medicatie in gebruik hoeven echt niet bij kortdurend of zo nodig nsaid gebruik een maagbeschermer. Sorry dat ik het zeg maar dit is echt iets wat op bokt bij iedereen die een nsaid gebruikt geroepen wordt. Een maagbeschermer kan ook weer bijwerkingen geven. Huisartsen en ook apotheken hebben goede richtlijnen wanneer dit wel/niet nodig is.
En 2 uur tussen de paracetamol en naproxen hoeft ook niet. Je moet van allebei de middelen gewoon aan de maximale dagdosis houden en zo goed mogelijk verdelen over de dag. Maar als het dan zo uitkomt dat je het samen moet nemen mag dit gewoon.
Gianti schreef:Gillbo schreef:Als je dit vaker hebt is het misschien iets om een keer langs een fysio te gaan?
Daar kan je heen zonder verwijzing
Dat ligt aan je verzekering! En sommige rekenen dan voor intake 2 consulten en met verwijzing 1