Laat ik maar gewoon met de deur in huis vallen. 1.63 lang 62 kilo. Dik nee zo zal ik mezelf niet noemen maar iets minder kilo's zijn altijd leuk meegenomen (geen must
). Nu zie ik om mij heen mensen allemaal heel verschillend eten en iedereen zweert bij iets anders maar wat ik nou echt gezond/genoeg voor iemand van mijn lengte? Wat ik nu op een dag eet:ontbijt:
Plakje ontbijtkoek en glas meld
tussendoor: fruit. kan bestaan uit sinasappel, appel of banaan
lunch: 2 bruine boterhammen en een kopje cup a soup
avond eten: verschilt. woon thuis dus is wat de pot schaft. en een toetje (meestal bakje vla/yoghurt)
Voor de rest drink ik overdag alleen maar water en s avonds een kopje thee met heel af en toe een koekje. Ik werk op kantoor dus af en toe eens een stukje taart als er iemand jarig is
Ik zou zeggen brand los ik ben benieuwd

Heb voor de grap het net eens bij zo'n website ingevuld (heb het ooit vroeger wel eens bij gehouden voor de leuk) en kwam vandaag uit op 1159 kcal maar daar missen nog het vlees van vanavond (stoofvlees) en mijn kip salade beleg van een van mijn broodjes dus laten we het gooien op 1300ong. het water dat ik heb gedronken ehb ik niet in gevuld want dat maakt toch geen verschil. "bijzondere van vandaag" een klein stukje chocolade taart waarna ik mijn sinasappel door de drukte ben vergeten op te eten