Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laibadji schreef:Daarnaast geef ik mij thuis ook 100% Ik doe alles. Het huishouden, de vuilzakken, onze hof, de 5 paarden, de boekhouding van mijn zelfstandige vriend, de taken voor de opleiding van mijn vriend en mijn zoontje van 10 maanden. Ik heb het gevoel hier geen erkenning voor te krijgen. Mijn vriend vindt dat maar normaal. Neen hij zal mij eerder taken bijgeven (zoals mee helpen met verbouwingswerken ed). Waar hij ook sterk in is, is commentaar geven en zeggen wat ik niet goed doe.
Nu is het zelfs zo dat ik weinig vertel tegen mijn vriend waarom zou ik als er toch niet geluisterd wordt?
geerke schreef:dit zal iedereen vreemd vinden wat ik nu ga schrijven....TS eet je goed?Door chronisch gebrek aan vitamines en mineralen kun je ook deze symptomen hebben.Vitamine D,magnesium,vitamine B12...o.a...
Laibadji schreef:Bedankt voor de reacties. Ik probeer normaal te eten. Gewone boerenkost en nu zit ik in het zonnetje. Heb mij die vraag ook al gesteld.
Wat ik niet vermeld heb in mijn post is dat ik heel gevoelig ben voor non verbale communicatie. Ik pik alles op. Naar de winkel is de hel. Veel te druk. Zeker in de klerenwinkel wil ik zo snel mogelijk weg en kan ik wel huilen. Ik ben zo onzeker.
Wat mijn vriend betreft heeft hij een heel zware job en draait lange uren. Hij kan ook niet met een computer werken dus moet ik hem wel helpen. Ik heb hem al heel duidelijk gezegd wat er scheelt en dat ik ongelukkig ben maar krijg weinig respons...