Ik heb al een geruime tijd last van een zeer onrustige huid.
Nu was ik vorige week weer eens aan het googlen. En vond ik informatie over african black soap. En las ik veel positieve ervaringen.
Begin deze week een blokje besteld. En andere dag had ik het al binnen.
En merk nu na een paar dagen al duidelijk verschil. Poriën zijn kleiner. Puistjes zijn al stukken minder. En huid ziet er sowieso rustiger uit.
Nu vroeg ik mij af als er meer bokkers zijn met goede ervaringen. Ik blijf het zeker gebruiken en hoop dat huid nog rustiger word.
Citaat:Het ziet er smerig uit, maar het is heerlijk. Het ruikt heerlijk en het is een geweldig product: de African Black Soap. African Black Soap is zwarte zeep uit West-Afrika. Deze zeep wordt met de hand gemaakt van onder andere shea boter, palmkern olie, as van plantain (een soort banaan) schillen, cacao schillen, bananenbladeren en bast van de Agow boom. Echt ‘zwart’ is de zeep niet, meer donkerbruin met plekjes. Ik vind het erg veel op roggebrood lijken wanneer je het in het vierkante vormpje ziet (zie foto onderaan).
De African Black Soap heeft een aantal geweldige eigenschappen. Zo schijnt het supergoed te werken tegen acne, onzuiverheden, eczeem, psoriasis, uitslag en rimpels
http://www.misslipgloss.nl/african-black-soap/