Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
evelien11 schreef:Als je al een week last hebt vind ik het vreemd om de huisartsen post te bellen. HAP is voor spoed en niet voor klachten die ook nog wel een dagje extra kunnen wachten. Lekker met je warme kruik blijven zitten, lopen en liggen afwisselen. Niet te lang zitten. En als je maandag nog last hebt kan je altijd naar je eigen huisarts gaan.
AlwaysH schreef:Heb je echt alleen last van je rug/stuitje? Geen pijn in knieën, vingers, polsen of andere gewrichten.
Freya6 schreef:evelien11 schreef:Als je al een week last hebt vind ik het vreemd om de huisartsen post te bellen. HAP is voor spoed en niet voor klachten die ook nog wel een dagje extra kunnen wachten. Lekker met je warme kruik blijven zitten, lopen en liggen afwisselen. Niet te lang zitten. En als je maandag nog last hebt kan je altijd naar je eigen huisarts gaan.
Ja daarom bel ik dus ook niet en ga ik zoals ik schrijf pas maandag als het nog niet over gaat
meisje_ schreef:Heb je je rug zwaar belast? Met uitstralingen klinkt als n hernia. Maargoed het kan zoveel meer zijn.
Ik zou je rug voor nu goed warm houden, pcm nemen en maandag ff naar de HA.
Janneke2 schreef:Ik vind het op zich niet gek om met de HAP te bellen - ik heb geleerd, dat rugpijn met uitstraling toch echt door een arts gezien moet worden. Overwegingen als "je hebt het al langer, dus zou het geen spoed zijn" : werp ze met een grote boog tien voet van je.
paardje1983 schreef:Misschien een bezoekje aan een chiropractor. Had ik tijdje terug ook last in mijn rug. Bleek van boven tot onder in mijn rug vast te zitten. Na 2 dagen was de pijn in mijn benen weg
meisje_ schreef:Janneke2 schreef:Ik vind het op zich niet gek om met de HAP te bellen - ik heb geleerd, dat rugpijn met uitstraling toch echt door een arts gezien moet worden. Overwegingen als "je hebt het al langer, dus zou het geen spoed zijn" : werp ze met een grote boog tien voet van je.
Bellen kan idd geen kwaad. Maar ik snap de reacties van voogangers ook wel, want de pijn zit er al langer en is niet iets accuuts..