Ik vroeg me af hoe jullie het doen met opstaan en naar bed gaan. Hebben jullie daar vaste tijden voor?
Heb laatst een heel stuk gelezen dat het het beste is als je op een vaste tijd naar bed gaat en opstaat, je lichaam went daar aan dus zou het op den duur een stuk makkelijker moeten worden.
Nou heb ik nogal onregelmatige tijden. Met een paar weken heb ik stage, wat betekent 5:45 mijn bed uit. Op mijn huidige werk moet ik er om 6:15 uit. Doordeweeks 3 dagen naar school meestal 6:45.
En als ik eens een dag niks moet kan ik rustig tot 12 uur slapen.
Nogal wat variatie dus

Ik ben vreselijk slecht in 's ochtends vroeg mn bed uitkomen en eigenlijk wil ik daar wat meer ritme in krijgen. Ook met naar bed gaan.
Ik ben afgelopen nacht om 12 uur naar bed gegaan, wekkertje stond om 6:15. Om 2 uur lag ik nog wakker. En heb tot 5 uur geslapen, heb dus maar 3 uur slaap gehad maar was zo fit als weet niet wat.
Omdat ik die dag er voor tot 12 uur had liggen slapen.
Niet echt handig dus.
Ik was benieuwd of er bokkers zijn die dit ook doen, vaste tijd naar bed en opstaan, ongeacht of het weekend is. Komen jullie hierdoor makkelijker je bed uit, en zijn jullie overdag minder moe?