hoi
Is het bij de bokkers overal moeilijker om een afspraak te maken bij de huisarts? (Snap dat het misschien iets drukker is ivm griepepidemie )
Het is niet zo dat ik voor alles gelijk de huisarts opbel.......
Ben 2 jan nogal hard van de trap gevallen een stenen marmeren trap ong 3-4 meter naar beneden gevallen. (Midden in een bioscoop vlak voor de filmvoorstelling.....)
Gelijk gaan koelen knie en elleboog...... film wel gaan kijken (draaide voor het laatst) thuis kan ik ook met been en ijs omhoog zitten.....van de film niet veel gezien flink pijn vooral de 1e helft...... na de film toch naar huisartspost gebeld en moet toch op controle komen.....
Huisarts schrok toen hij hoorde welke trap etc (is bekend in het gebouw)doorgestuurd 1e hulp om me toch na te laten kijken flinke smak gemaakt......
fotos elleboog en knie (gelukkig zwaar gekneusd drukverband )
Zondag kreeg ik doof gevoel in vingers......maandag toch weer huisarts gebeld......langs geweest...vanwege zwelling en val toch zenuw geraakt of zit ergens klem..... rust houden en aankijken.....
nu zijn we ruim 2,5 week verder gisteravond geprobeerd te zwemmen wat ik dus nu al een paar weken niet heb gedaan......(volg opleiding reddingszwemmen lifequard en toezichthouden.....as dinsdag exzamen praktijk -》zwemmen dus en theorie)
Vanmorgen bel ik huisarts om afspraak duurt me te lang..... krijg ik te horen dat alles vol is en of ik maandag wil komen om half 3.... pffff stress omdat dat zo kort voor examen is duidelijk aangegeven....sorrie we hebben alleen spoedplekken.....
Tegenwoordig ben je in de gezondheidszorg een nummer ipv patient.....daar betaal je je blauw voor.......
Gisteren uitslagen ziekenhuis... ga je er heen krijg je te horen sorrie mevrouw de uitslagen zijn nog niet binnen.....voor niks heen geweest..Effe van te voren bellen of afspraak te verzetten totdat alle uitslagen erzijn was netter geweest..je breidt je spreekuur toch voor??.......bloed was wel bekend waren geen afwijkingen.....geef ik aan heb nog klachten kan ik daar wat voor krijgen wordt je terug gestuurd naar de huisarts omdat er niks te vinden is tot nu toe.......,
ik ben het toch wel zat nu......
sorrie moest effe gal spuwen.... ben zo boos.........