Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rocamor schreef:Weigeren zullen ze wellicht niet doen. Maar de kans dat je significant hogere kosten zult hebben vanwege hogere kans op vroegtijdige dood (en dus niet alle termijnen afbetalen) Is reëel
GrumpyCat schreef:Rocamor schreef:Weigeren zullen ze wellicht niet doen. Maar de kans dat je significant hogere kosten zult hebben vanwege hogere kans op vroegtijdige dood (en dus niet alle termijnen afbetalen) Is reëel
En hoe zit het met; wat niet weet, wat niet deert?Of moet je bij het afsluiten van een hypotheek of levensverzekering een gezondheidsverklaring oid afgeven? Ik kan enigszins begrijpen waarom ze hogere kosten op zouden leggen, als er sprake zou zijn van erfelijkheid. Zal de vraag ook wel even neerleggen bij de huisarts dinsdag.
SuperAssie schreef:Huisarts is het probleem niet, het ziekenhuis wil niet meewerken. Een ander ziekenhuis wil ook al niet meewerken(de gegevens van mijn tante met exact dezelfde ziektes etc als mijn moeder liggen bij ziekenhuis A en die van mijn moeder bij ziekenhuis B en die willen niet samenwerken), dus we zitten een beetje "vast".
Ik ga nu maar gewoon van het ergste uit, dan kan het alleen nog maar meevallen.