Ik ben 8 dagen geleden door mijn voet gegaan. Ontzettende pijn, moest omhoog gehezen worden en kon absoluut niet lopen. Er was een fysio die gekoeld heeft en een drukverband heeft aangelegd, en de rest van de dag in een rolstoel doorgebracht met de boodschap dat het in een paar dagen wel over moest zijn. S avonds de hele buurt bij elkaar gescholden van de pijn en uiteindelijk toch maar naar de HAP, waar de arts er compleet van overtuigd was dat mijn enkel gebroken was. Echter was er gelukkig niets te zien oo de foto's.
Na 2 dagen kon ik weer lopen zonder pijn alleen was mijn voet extreem dik en van mijn tenen tot mijn knie aan knalblauw, paars en rood. Voor controle naar de huisarts die toch echt constateerde dat de band in mijn voet gescheurd moest zijn en de volgende dag meteen naar de fysio doorverwezen. De arts had er al wat testjes mee gedaan die me niet heel gelukig maakte; de volgende dag ging lopen al een stuk moeizamer. Maar de dag daarna dus naar de fysio die tape heeft aangebracht. Toen ik zei dat het niet zo'n pijn deed vond ze dat best vreemd en ik ook. Helemaal omdat het er echt best wel ernstig uitziet.
En nu.... Zijn we acht dagen verder na de verstuiking. En sinds er tape op is geplakt sterf ik echt van de pijn. Het is zelfs zodanig dat het me echt misselijk maakt. De bloeduitstorting blijft ook maar toenemen en momenteel kan ik echt absoluut niet lopen.
Maandag ga ik weer naar de fysio, maar ik tel echt de dagen af, want ik snap echt niet hoe de pijn zo verergerd kan zijn.
Anyway, andere mensen hier met gescheurde enkelband ervaringen? En hoe verliep dat herstel?
Om even te illustreren hoe het er nu uit ziet :