Stomweg toen ik 27,8 kg zwaarder was en alles at wat ik wou.. had ik maar 2 zorgen: pas ik op mijn paard en vind ik kleren die me passen?
Ondertussen maak ik me overal druk om. Mijn weegschaal is mn grootste vriend... sta er eigenlijk te vaak op. Weet t zelf maar het is de controle... zodat ik me zeker genoeg voel om te eten.
Maargoed nu is kerst... en ik wil gewoon mee doen. Maar ben nog nooit in mijn leven zo licht geweest: 63,4 kg. Als ik realistisch denk weet ik dat ik t lijnen morgen even moet vergeten en gewoon lekker moet genieten. Ik kom echt niet bij van, 2 of zelfs 3 dagen iets slechter avond eten (door de dag gewoon mijn vaste ritme). Maar toch blijft de angst behoorlijk hangen. Niet omdat ik smaller wil worden... maar omdat ik van zo ver kom en dit niet in 3dagen wil verpesten.
Sorry voor het lange verhaal. Moet het gewoon kwijt

Als je me kent. Aub geen reacties hier er op met te persoonlijke zaken en aub niet buiten bokt dit met andere bekenden bespreken. De meeste mensen die me kennen weten dit van me, dus opzicht voor mij geen rede om een schaduwaccount aan te vragen ofzo maar dan nog. Wil mijn ei gewoon even kwijt.
Fijne kerstavond allemaal nog!