Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Yaralisa schreef:JodieR schreef:Yaralisa: mijn andere kinderen zijn straks 6 en bijna 3 als de tweeling word geboren
Ah oke, dan kunnen ze mama al wel een beetje helpen.
Maar kan me voorstellen dat het alsnog druk genoeg zal zijn!
En hoe veel weken ben je nu precies?
Pinacolada schreef:Praktisch gezien is een tweeling soms best onhandig, ondanks wij geen kleine auto hebben past de hele kinderwagen er niet in. En voor je alles in de auto hebt ben je half uur verder. Kinderwagen past niet door alle deuren en neemt veel ruimte in beslag. En boodschappen doen met 2 maxi cosis mee is ook geen doen. Verder leert het snel en zul je vast je weg er in vinden! Het is heel bijzonder!
cissi schreef:Ik voelde ze trouwens niet ontzettend goed, ze bewogen niet zo heftig. Dat komt ook omdat ze gewoon minder ruimte hebben in je buik dan een eenling.
Rebekka78 schreef:Hoi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb zelf een tweeling van bijna 8 jaar alweer.
Ik kan me nog herinneren dat het voor ons een hele schok was dat het er 2 waren. Maar het is echt heel erg leuk. Ook vermoeiend en niet altijd leuk natuurlijk, maar wel heel bijzonder.
Voordeel van een tweelingzwangerschap is dat je na de 20 weken elke paar weken op controle mag en een echo krijgt. Ik vond dat zelf heel erg fijn omdat ik heel onzeker was. Nu waren het mijn eerste kinderen, dus voor jou zal dit gevoel misschien anders zijn. Ik heb bijna tot het eind kunnen werken al waren de laatste weken wel zwaar.
Ik kan je geen tips geven hoe dit te combineren met je andere kinderen. Ik hoop dat je ouders of familie in de buurt hebt wonen om je te kunnen helpen.
Zelf ben ik toen meteen begonnen met flesvoeding omdat ik het anders in mijn eentje niet kon redden. Door de flesvoeding kon mijn man ook meehelpen. Dit is wel heel fijn, want in het begin is het best heftig allemaal.
Voor vragen mag je me altijd een pb sturen, want ik vergeet wel eens terug te lezen op fora waar ik op heb gereageerd.
Veel succes en geniet ervan!