Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
MissMiekjee schreef:MariekeB schreef:spoelen met Bocasan hielp bij mij wel
Oh, en voor als je dit gaat halen en je vraagt hiernaar en ze weten niet wat je bedoelt, dit spul heet tegenwoordig Corsodyl. Werkt inderdaad goed!
Elpharo schreef:Hoi hoi, mocht je het toevallig in huis hebben kan tea tree olie ook goed helpen. Even wattenstaafje nat maken...druppeltje tea tree olie en deppen. Werkt bij mij heel snel. Tis wel heel vies, maar corsodyl vind ik ook erg vies
Citaat:Let op!
Het is een 100 % natuurlijk product en is volkomen veilig zolang het alleen uitwendig gebruikt wordt. Over het algemeen kan je zeggen dat geen enkele essentiële olie voor inwendig gebruik geschikt is. De olie is heel giftig wanneer het ingeslikt wordt. Houd de olie dan ook altijd uit de buurt van kleine kinderen en zeker huisdieren. Zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, kunnen de olie beter even laten staan.
ellepel schreef:Als ze een schimmel heeft werkt dat niet
Dsn krijg je daktarin gel.
Zou toch even tijd maken voor de huisarts, is in 10 minuten klaar!
Danique schreef:ellepel schreef:Als ze een schimmel heeft werkt dat niet
Dsn krijg je daktarin gel.
Zou toch even tijd maken voor de huisarts, is in 10 minuten klaar!
Klopt! Maar het spreekuur is hier van 8 tot 10 en ik moet thuis om 7:30 weg voor stage en school, anders krijg ik een rode kaart en mag ik niet deelnemen aan mijn examens...Meest achterlijke regel die ik ooit heb gehoord want stel nou dat er iets aan de hand is, maar goed...
Ik ga sowieso de kamillethee tip proberen en anders vrijdag toch naar de dokter als het niet over is!
Brainless schreef:Elpharo schreef:Hoi hoi, mocht je het toevallig in huis hebben kan tea tree olie ook goed helpen. Even wattenstaafje nat maken...druppeltje tea tree olie en deppen. Werkt bij mij heel snel. Tis wel heel vies, maar corsodyl vind ik ook erg vies
Het is wel giftig en je kan het als mondspoeling gebruiken, maar dan verdund (enkele druppels in een glas water) en je mag deze niet doorslikken.Citaat:Let op!
Het is een 100 % natuurlijk product en is volkomen veilig zolang het alleen uitwendig gebruikt wordt. Over het algemeen kan je zeggen dat geen enkele essentiële olie voor inwendig gebruik geschikt is. De olie is heel giftig wanneer het ingeslikt wordt. Houd de olie dan ook altijd uit de buurt van kleine kinderen en zeker huisdieren. Zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven, kunnen de olie beter even laten staan.
http://candidadieet.blogspot.nl/2012/11 ... ectie.html