Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Minke_ schreef:Is er een mogelijkheid dat je een andere dokter kan zien?
Icrack schreef:Heb je al eens bloed laten prikken? Over het algemeen is daar al veel uit te halen
Mijati schreef:Niet de enige dus met dergelijke klachten. Ik heb alleen een huisarts die me wel serieus neemt. Inmiddels is er bij mij bloed afgenomen en onderzocht, morgen krijg ik de laatste uitslagen. Helaas tot nu toe geen enorme afwijkingen.
Maar gezien de klachten er wel zijn, zal er een afspraak zijn om te zien hoe nu verder. En eigenlijk heb ik daar de puf niet voor. Maar zo kan het ook niet.
bigone schreef:Mijati schreef:Niet de enige dus met dergelijke klachten. Ik heb alleen een huisarts die me wel serieus neemt. Inmiddels is er bij mij bloed afgenomen en onderzocht, morgen krijg ik de laatste uitslagen. Helaas tot nu toe geen enorme afwijkingen.
Maar gezien de klachten er wel zijn, zal er een afspraak zijn om te zien hoe nu verder. En eigenlijk heb ik daar de puf niet voor. Maar zo kan het ook niet.
Soms is een lichte afwijking naar beneden bij bvb B12 al voldoende om heel slecht te zijn. Helaas zijn er veel huisartsen die iemand met klachten en B12 tegen de onderste waarden aan vrolijk zeggen dat het normaal is.
SummerLess schreef:Minke_ schreef:Is er een mogelijkheid dat je een andere dokter kan zien?
Ik heb voor aanstaande vrijdag een afspraak staan bij een andere huisarts in de zelfde praktijk.
Mocht deze niets willen dan ga ik een sec opinion aanvragen bij m'n oude huisarts, (daar moest ik weg ivm verhuizing van mijn kant)Icrack schreef:Heb je al eens bloed laten prikken? Over het algemeen is daar al veel uit te halen
Ik ben bloeddonor en ben meer dan een maand geleden daar geweest, Ik ga er wel een beetje vanuit dat hun mij ook wel zouden melden als ze iets vinden tijdens het testen.