Ik zal het even kort proberen uit te leggen;
Gister toen ik om 1630 even ging liggen ontstond er een 'verlammende' pijn in mn bovenarmen. Ik had dit wel vaker en trok meestal zelf wel weer weg. Helaas is er geen moment geweest dat ik ook daadwerkelijk rustig kon liggen omdat ie verlammende pijn steeds erger werd.
Weet echt niet hoe ik t anders kan beschrijven, alsof iemand de hele tijd een bepaalde zenuw of spier dichtgeknepen houdt misschien. Het is alleen veeeeerre van spierspijn en heb ook niks gedaan wat dit kon veroorzaken.
Naarmate de avond werd de pijn steeds erger en begon zich uit te breiden. Eerst naar mijn nek, maar later naar mijn schouders, onderarmen, handen, onderrug, bil, heupen en zelfs lichtelijk in de benen. Overigens ook pijn bij de oksels en ribben.
De pijn werd steeds heftiger en heb gisteravond 2x Declofinac genomen, wat geen zak heeft mogen helpen..

Inmiddels een goede houding gevonden waarin ik het minste de pijn ervaar. Maar dit ligt niet heel comfortabel.
Net maar even 2 paracetamollen genomen en de tranen gedroogd. Ben zo goed als wakker.
Het lijkt tevens ook naar mn hoofd te verplaatsen..
Wie herkent dit en vooral wat moet ik ermee??
Ha ga ik geen als het maandag nog niet over is!