Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Aukelizzy schreef:Ik lees even mee! Ben 3 jaar geleden gevallen maar gewoon meer doorgelopen. Vorig jaar via huisarts doorgestuurd voor MRI omdat mijn knie instabiel was. Mijn beide kruisbanden zijn gescheurd maar doordat ik er mee doorgelopen heb zijn ze gewoon verpulverd en door het lichaam opgeruimd. Heb geen kruisbanden meer dus. Daarnaast binnenste en buitenste meniscus gescheurd en kraakbeen schade. Ben al bij de orthopeed geweest en zelfs al twee maal opgeroepen voor operatie maar heb dit uitgesteld ivm werk.
Lees ff mee hoe het andere vergaan is kwa revalidatie.
Citaat:Aukelizzy schreef:
Ik lees even mee! Ben 3 jaar geleden gevallen maar gewoon meer doorgelopen. Vorig jaar via huisarts doorgestuurd voor MRI omdat mijn knie instabiel was. Mijn beide kruisbanden zijn gescheurd maar doordat ik er mee doorgelopen heb zijn ze gewoon verpulverd en door het lichaam opgeruimd. Heb geen kruisbanden meer dus. Daarnaast binnenste en buitenste meniscus gescheurd en kraakbeen schade. Ben al bij de orthopeed geweest en zelfs al twee maal opgeroepen voor operatie maar heb dit uitgesteld ivm werk.
Rindin schreef:Aukelizzy schreef:Ik lees even mee! Ben 3 jaar geleden gevallen maar gewoon meer doorgelopen. Vorig jaar via huisarts doorgestuurd voor MRI omdat mijn knie instabiel was. Mijn beide kruisbanden zijn gescheurd maar doordat ik er mee doorgelopen heb zijn ze gewoon verpulverd en door het lichaam opgeruimd. Heb geen kruisbanden meer dus. Daarnaast binnenste en buitenste meniscus gescheurd en kraakbeen schade. Ben al bij de orthopeed geweest en zelfs al twee maal opgeroepen voor operatie maar heb dit uitgesteld ivm werk.
Jemig, wat heb jij in godsnaam gedaan om zoveel schade in je knie te krijgen?! Dat heb ik nog nooit gezien!
TS, is de uitslag van de MRI van zaterdag dat je kruisband kapot is en de meniscusscheur?
Banjer schreef:Dank jullie
Neon: Ik ben bang dat bij mij ook allebei gaat moeten, vanwege de instabiliteit...Hopelijk gaat het skiën van je man goed
martine: dank je voor het topic... ik ga me daar meldenWat naar, dat je nog steeds fysio hebt...