Ik vroeg me stiekem eigenlijk af of er nog meer korfballers hier op bokt zitten
Wellicht leuk om te kleppen over onze ervaringen, trainingen, wedstrijden en natuurlijk vanaf aankomende vrijdag het WK?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en duur 

had hiervoor de adidas adipower howard 2.... geloof ik 

Lage schoenen komen er sowieso al niet in

Op die momenten ben ik wel heel blij met mn braces, het doet wel ff flink pijn als je door je enkel gaat, maar het is niet meteen zo erg dat je er weer 6 weken naast staat
) dan weer terugziet bij het "grote" team
maj0 schreef:Mag ik me ook melden. Heb jaren gekorfbald. Helaas door blessure moeten stoppen. Mis het nog steeds
Waar kijken jullie de wedstrijden dan? Die wil ik ook wel zien

DideH schreef:maj0 schreef:Mag ik me ook melden. Heb jaren gekorfbald. Helaas door blessure moeten stoppen. Mis het nog steeds
Waar kijken jullie de wedstrijden dan? Die wil ik ook wel zien
Welkom
Als je even op youtube zoekt naar 'ikf channel' dan kom je bij het kanaal van het IKF. Daar staan alle wedstrijden die al geweest zijn + live streams als er op dat moment wedstrijden bezig zijn!
Als NL in de finale komt gaat de NOS het ook live uitzenden zondag hoorde ik
Zaten al te kijken hoelaat we zondag in antwerpen willen zijn, vanaf half 10 de 7e/8e finale. Maar ben bang dat die wedstrijden niet echt leuk zijn om naar te kijken als in niveau
ben erg wakker, misschien moet ik stoppen met studeren voor vandaag
was echt heel gaaf om erbij te zijn! Met zn allen dat wilhelmus zingen is echt zo'n kippenvelmoment!