Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
paardje1983 schreef:Ik snap het alternatief, maar als gezicht van een winkel geeft dat een slecht beeld naar de klanten toe (idem voor kauwgom).Heb keer van een persoon een tip gehoord van mensen die roken, als ze een sigaret op willen steken een plastic roerstaafje in je mond stoppen en daar op kauwen. heb je toch afleiding.
idylle schreef:Nee helemaal geen pauze... winkel mag niet dicht en moet van half 10 tot 6 dus open blijven. De winkel is niet zo heel druk dus verwacht geen mega drukte. .... een roerstaafje in m'n mond is een idee (die haal ik er dan uit als er een klant is idd)
Pff zie er echt heel erg tegenop. Ik neem het boek van allan car maar mee denk ik en m'n huiswerk om mezelf af te leiden
Chiave schreef:Wow. Dit klinkt echt als een halszaak, maar het gaat hier om vier á vijf sigaretten.
Ik kan je vertellen, ik bijt net zo erg op mijn nagels als een kettingroker rookt. En nee, ik overdrijf niet. Maar hoe dan ook, hoe sterk de drang ook is, handen uit mijn mond tijdens mijn werk. Ook niet 'even' als ik achter ben en zelfs niet in mijn pauze.
Echt waar, doe er wat aan, TS.