Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
annelotten schreef:Beste allemaal,
Wij doen onderzoek naar ervaringen van (mn. oudere) patiënten van de SEH, hierbij zijn we benieuwd naar:
- de wachttijden
Lang. Ik was er op zaterdagochtend, als enige, dus je zou zeggen dat het dan snel gaat. Zit je nog een uur te wachten. Uiteindelijk kwam een verpleegkundige om te vragen wat er aan de hand was. Vervolgens werd ik doorverwezen voor een röntgenfoto (weer een half uur wachttijd) en daarna nog een half uur op de dienstdoende arts. En vervolgens doorverwezen naar de gipskamer, maar dat ging wel snel, misschien omdat ze toen gezien hadden dat mijn been toch echt gebroken was.![]()
- hoe deze wachttijden worden opgevuld
Eh, met wachten?
- of er eten & drinken wordt aangeboden
Er stond een koffieautomaat met een bordje erop dat deze niet voor patienten was. (je kunt namelijk een roesje moeten krijgen oid). En ik had zo'n zin in koffie....![]()
- onzekerheid over hoe lang de patiënten er moeten zitten
Bij de ingang hangt een bord met gekleurde stippen, elke kleur geeft een wachttijd aan. Ik weet echter niet waar die kleuren op vermeld worden, misschien omdat ik toen de enige wachtende was.
Dus niet zozeer over de medische zaken, maar meer hoe het het beleid van het ziekenhuis is
We zouden het op prijs stellen als het betreffende ziekenhuis ook wordt vermeld. Ook reacties van naasten zijn welkom!
Alvast bedankt!
Groetjes,
Emmaa_ schreef:Of de patient mag drinken is natuurlijk ook heel erg afhankelijk van de situatie. Als je een stuk glas in je voet hebt kan je best een glaasje water drinken, daar word je doorgaans niet voor geopereerd. Mensen die constant flauwvallen en daarvoor naar de SEH gaan worden juist aangespoord om iets met suiker te drinken en iets te eten.
Citaat:- de wachttijden
- hoe deze wachttijden worden opgevuld
- of er eten & drinken wordt aangeboden
- onzekerheid over hoe lang de patiënten er moeten zitten
Dus niet zozeer over de medische zaken, maar meer hoe het het beleid van het ziekenhuis is
s,
marleen_usar schreef:Ik denk dat informatie tussendoor ook wel prettig is, dus hoe lang het nog duurt, of we zijn je niet vergeten hoor.