Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lynn_Nikita schreef:iedereen de speen? Ik heb 2 kinderen, 1 heeft geduimd voor een aantal weken en slaapt nu ( 5 jaar) alleen met een knuffel. De andere is 1.5 en heeft een speen, had erg veel zuigbehoefte maar is dat ding tig keer per nacht kwijt waardoor i nu met 19 maanden nog elke nacht eruit kan om dat ding te zoeken
chocobroodje schreef:Difrax heeft lichtgevende, handigLynn_Nikita schreef:iedereen de speen? Ik heb 2 kinderen, 1 heeft geduimd voor een aantal weken en slaapt nu ( 5 jaar) alleen met een knuffel. De andere is 1.5 en heeft een speen, had erg veel zuigbehoefte maar is dat ding tig keer per nacht kwijt waardoor i nu met 19 maanden nog elke nacht eruit kan om dat ding te zoeken
Lynn_Nikita schreef:iedereen de speen? Ik heb 2 kinderen, 1 heeft geduimd voor een aantal weken en slaapt nu ( 5 jaar) alleen met een knuffel. De andere is 1.5 en heeft een speen, had erg veel zuigbehoefte maar is dat ding tig keer per nacht kwijt waardoor i nu met 19 maanden nog elke nacht eruit kan om dat ding te zoeken