Marocje schreef:Ik heb net zelf de diagnose, maar niet genoemd welke vorm. Dat krijg ik misschien over twee weken te horen, dan was het vervolg gesprek.
Mijn partner heeft altijd al aangegeven dat er ' iets' is. Hij liep dus ook tegen dingen aan, die net iets anders gingen in onze relatie. Alleen dat er 'iets' was, werd meestal aangegeven na een ruzie en we erover praatten. Tja, op zo'n moment wil je dat niet horen..
Voor mijzelf voelt het ook alsof er puzzelstukjes op hun plek vallen. Maar ik liep er al langer mee rond dat er meer aan de hand was, en toen ik dingen bij mij zoon ging herkennen, hebben we er wat mee gedaan. Hij heeft dus ook de diagnose Asperger (en via zijn behandelend bureau ben ik dus doorverwezen)
Maar volgens mij was je alleen op zoek naar partners van?
Klopt, zijn kant hoor ik namelijk al jaren
Het is tijd dat ík wat meer aandacht en herkenning krijg van mensen die in een zelfde soort schuitje zitten als ik 
De afgelopen jaren heb ik mezelf zo weggecijferd omdat hij het zo deed voorkomen dat hij altijd gelijk had en dat hoe hij de wereld ziet de juiste manier is. Nu blijkt dat dat bij hem hoort en niet bij de waarheid kan ik gelukkig al een stuk vrijer ademhalen.
De rommel herken ik zo erg!
Gisteren had ik de keuken echt BRANDSCHOON achtergelaten. Ik helemaal heppiedepeppie, want met een dreumes erbij heb ik eigenlijk nooit tijd om de boel goed schoon te houden. En dat is nu net wat je wil met zo'n kleintje erbij.
Kom ik vanmorgen in de keuken...zit het hele fornuis onder de vetplekken, borden megavies zonder pardon overal op het aanrecht en overal kruimels op de vloer. Wat ie gedaan heeft? God mag het weten, maar ik mag het weer fixen voordat de kleine er doorheen kruipt.