Ik ben opzoek naar een leuke verslaafde sport. Ik heb laatst een topic hiervan gezien, met andere eisen dat wel, maar het maakte me wel even wakker! Ik heb namelijk een enorm slechte conditie/uithoudingsvermogen. Ik vind sporten leuk. Maar de sporten die ik heb beoefend bevielen me niet zo en toen had ik het soort van 'opgeven'. Maar nu begint het toch wat te kriebelen. Ik wil dus weer gaan sporten! Maar nu zat ik me een beetje te verdiepen en kwam ik erachter dat ik best veel eisend ben

- Niet tijdrovend ivm school. Heb wel tijd over van het huiswerk maar het moet niet 4x in de week kunnen
- Ik ben eerlijk gezegd niet zo'n groepsmens. Dus ik doe graag wat in mijn eentje.
- Ik heb hele zwakke knieën
- Het mag best wat kilootjes eraf gooien

- Een sport waar jezelf kan zijn, en alles van je af kan laten glijden.
En verder heb ik niet echt wat... Ik hoop dat jullie me zouden willen helpen! Ik ben nu ook al een beetje aan het rondkijken in de buurt. Turnen is hier populair, maar dat gaat dus niet zo lukken met mijn zwakke knieën... En tennis, voetbal en hockey. Maar dat zijn hele bekende sporten. Misschien zijn er sporten die ik helemaal niet ken? Die juist heel leuk zijn! Ik ben benieuwd