Ik maak dit topic aan van op mijn mobiel en gezellig geparkeerd op de badkamervloer. Het spijt me voor de vage, enigszins dramatische, titel, maar ik heb echt geen idee hier en ik hoop dat één van jullie misschien wat weet. Het weekend is net begonnen dus ik kan niet even naar mijn HA of gynaecoloog bellen, helaas. Ik heb vannacht (in mijn ogen) een vreemde samenloop van klachten gekregen.
De 'oorzaak'(?):
(Dit is even gênant om te vertellen, maar het moet maar even) - ik was met mijn vriend aan het 'stoeien' (dikke knipoog), en toen kwam ik klaar (nog geen penetratie gebeurd). Toen begon het. Echt metéén volgend op het orgasme.
De klachten:
Ik kreeg hele heftige krampen in mijn baarmoeder meteen na het klaarkomen. Nou, dat was op zich nog wel prima, het voelde gewoon als hele erge menstruatiepijn (voor de duidelijkheid, daar is totaal geen sprake van hier). Maarrrrr, het leek wel alsof die baarmoederkramp rechtstreeks opdracht gaf aan m'n maag om heel erg misselijk te worden. Gevolg - overgeven alsof m'n leven ervan af hing. Ik ben iemand met een hele sterke maag, ik geef héél zelden over (ik vind het ook doodeng

Wat nog een belangrijk dingetje kan zijn: het lijken wel persweeën (ja dat klinkt gek

Achtergrondinfo: ik gebruik anticonceptie, de pil, waardoor ik nooit ongesteld word (pil zonder stopweek - Lutenyl), daar ben ik al een jaar lang heel tevreden mee. Ik ben dus ook niet zwanger, ik gebruik dat ding heel secuur, en tijdens de risicodagen doen we ofwel geen seks, ofwel een condoom erbij als extra precaution.
Ik had van de week wel al wat vage lichte krampjes.
Wat is er nu aan de hand? Ik weet het niet. Ongesteld worden kan niet, en daar is dit ook veel te heftig voor, de pijn is sowieso veel giftiger, de drang om te persen heb ik nooit eerder gehad, en ik ben al helemaal nooit zo ziek geworden ervan tot overgeven aan toe. Ik heb ook nooit last van PMS, ik kreeg altijd pas buikpijn als ik al bloedde. Ik ga bijna hopen dat ik toch bloed zie ondanks dat het eigenlijk niet kan, maar helemaal niks helaas.
Ik dacht ook even, misschien komt de pijn van iets anders in die regio, de blaas? Maar ik heb geen pijn bij plassen en ik heb in mijn hele leven nog maar 1 blaasontsteking gehad, en die had een duidelijke oorzaak.
Ik weet 100% zeker dat het niet mijn darmen zijn, die zijn netjes leeg en gedragen zich prima

Het overgeven is echt gelinkt aan de krampen, als de krampen rustig zijn voel ik me qua maag kiplekker. Het overgeven komt niet van de pijn zelf.
Even in het kort: orgasme - baarmoederkrampen from hell met persdrang - overgeven. Laatste twee herhalen zich steeds in die volgorde.
Heeft iemand een idee wat het is, wat ik kan doen? Pijnstiller lijkt me geen goed idee nu met het overgeven. HA en gynaecoloog werken niet in het weekend. Ik hoop heel erg dat ik niet het hele weekend in dit riedeltje van kramp en overgeven zit

Alvast bedankt, Bokkers!