Ik maak de laatste tijd wat topics aan maar deze is denk ik toch de belangrijkste er uit. Vorige week woensdagavond ontdekte ik dat ik luizen had. En veel. Heel veel. Maar het was echt al heel laat dus de dag erna zijn mam en ik meteen in de weer gegaan met alles wassen, mijn haar met dat luizen spul wassen, netenkam er een miljoen keer doorheen, nog een keer mijn haar met dat spul wassen (er zaten nog heel wat levende beestjes in) en nog een miljoen keer met die netenkam er doorheen. Nou dan zal het nu wel goed zijn. Toen kwam de zaterdag. Ik keek in mijn borstel en ja hoor weer een luis. MAM IK HEB NOG STEEDS LUIZEN!! Dan maar weer een keer mijn haar wassen met dat spul, weer de netenkam er een miljoen keer doorheen. En ja hoor vandaag was het alweer raak. Ik zat op school en ik ontdekte dat ik nog steeds luizen heb. Toen ik thuis kwam weer meteen haar wassen, nog een miljoen keer met de netenkam er doorheen. Dit keer met ander luizen spul en een andere netenkam. Moest een afspraak van mijn vriendin afzeggen. En nu net nog eens met de netenkam erdoorheen gegaan en wat vinden we?? Juist, een levende luis