Hier ook iemand met 4 kleine teennagels... Alsof er een scheur in zit. Heb er zelf ook geen last van, maar het is inderdaad niet zo mooi. Mijn ouders hebben dit niet.
Heb het zelf niet, maar ben heeeel benieuwd hoe het eruit ziet! Foto?
Anoniem
Geplaatst: 14-08-15 00:50
Bij mij ziet het er wel uit alsof ik twee 'nagels' naast elkaar heb, maar in werkelijkheid is mijn kleine teennagel nogal breed, waardoor hij telkens inscheurt en de twee helften los van elkaar gaan groeien. Dus ik heb een normale nagel met daarnaast een stukje kleine, dikke nagel.
niks
Geplaatst: 14-08-15 00:58
Joh! Ik dacht dat ik de enige was.. Haha, inderdaad geen last van, maar echt mooi is het niet. Ben een tijdje terug bij pedicure geweest en zij zei dat het kan komen doordat er, bijvoorbeeld, een paard op heeft gestaan. Dus het stukje onder de nagel, net onder waar de nagel groeit, is beschadigd en daardoor kan het niet meer normaal groeien . Geen idee of dat waar is, maar ik vond het destijds wel aannemelijk
Woehoee meer lotgenoten! Bij mij ook aan iedere kleine teen 1 "gewone" nagel en 1 klein bobbeltje wat van nagel materiaal gemaakt is...
Maar in tegenstelling tot jullie heb ik er wel echt last van helaas Heb al een keer geprobeerd het weg te laten halen bij de ha maar heeft niet geholpen... nu maar even weer heen voor een verwijzing naar de chirurg
ennnn bedankt.. Daar werd ik natuurlijk nieuwschierig van dus wel gegoogeld.. Dan komen de meest vreselijkste tenen naar boven Ze zullen vast niet zo erg en vies zijn!