het is trouwens wel een oude foto maarja... je kan eigenlijk ook wel raden welke ik ben als je naar de schouders kijkt... en machtig wat een hoofd heb ik hier ook... nouja, kijk maar naar de schouders

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
_Yasmine_ schreef:Meid, ga alsjeblieft voor een foto, hierbij lijkt niet alleen je schouder ongelijk..
Hij lijkt laag in je rug te beginnen in een hele mooie S vorm. Ik ga de online diagnose scoliose (th. convex naar rechts) geven.
Even in therapie bij een oefentherapeut om ermee om te leren gaan, wat het ook is, als je zo blijft lopen ga je pijn krijgen.
Rindin schreef:_Yasmine_ schreef:Meid, ga alsjeblieft voor een foto, hierbij lijkt niet alleen je schouder ongelijk..
Hij lijkt laag in je rug te beginnen in een hele mooie S vorm. Ik ga de online diagnose scoliose (th. convex naar rechts) geven.
Even in therapie bij een oefentherapeut om ermee om te leren gaan, wat het ook is, als je zo blijft lopen ga je pijn krijgen.
Zo, jij durft!
TS, ik zou je ook aanraden om naar een Cesartherapeut te gaan. Ik denk dat dit is ontstaan doordat je je schouder zo bent gaan houden omdat je pijn had. Nu moet je weer leren die schouder weer beter te gaan "dragen" en gebruiken. Ook om erger leed te voorkomen, want zo'n dwangstand kan in andere spieren en gewrichten ook pijn gaan geven.
xSBSx schreef:wat een reacties! dokter zei toen bij het allerlaatste bezoek dat dat wel weer goed zou komen, ik KAN mijn schouder niet meer anders dragen trouwens...tenminste voor mijn gevoel, want dan gaat het juist pijn doen...
tessyke schreef:Ik herken het wel
Ik heb een paar jaar terug ook een lelijke breuk gehad en die is eigenlijk niet netjes genezen.
Mijn rechtste schouder hangt ook lager dan mijn linkse maar nog net niet in de mate zoals bij jou het geval is.
Maar laat je niet bangmaken, gebroken sleutelbenen blijven je meestal heel je leven achtervolgen met kwaaltjes
Mijn schouder doet trouwens ook nog geregeld pijn.
Ik gok dat die nog wel eens breekt bij een andere val en hopelijk kunnen ze het dan gewoon ineens opereren
_Yasmine_ schreef:Vandaar ook online, maar je kan hier toch vrij duidelijk de stand op zien. Benadruk expres het online gedeelte en dat ze iemand op moet zoeken.
Rindin schreef:Jongens, wat een paniek. Op de laatste foto kun je niet eens echt afgaan; je ziet dat ze sowieso al scheef staat (hoofd is schuin gehouden en gedraaid naar links), en het haar hangt ervoor.
TS, heb je ook foto's van dat je helemaal rechtop staat en je haar er niet voor hangt?
xSBSx schreef:wat een reacties! dokter zei toen bij het allerlaatste bezoek dat dat wel weer goed zou komen, ik KAN mijn schouder niet meer anders dragen trouwens...tenminste voor mijn gevoel, want dan gaat het juist pijn doen...
_Yasmine_ schreef:Meid, ga alsjeblieft voor een foto, hierbij lijkt niet alleen je schouder ongelijk..