Meteen daarna ook onder mijn t shirt mouw links, bij het uitdoen daarvan om verdere steken te voorkomen. Scherpe pijn bij mijn rechter bovenarm en oksel en borst.

Heb ze niet gezien en ben verbaasd dat ze vanuit het niets zonder bedreiging me zo grijpen.

Zij hebben de huisartsen post gebeld waar ik heen moest meteen. Voelde me al flink ellendig los van de gemene branderige pijn overal. Wel een allergische reactie maar geen shock gelukkig. Heb koppijn, misselijk en alles doet me zeer. Ze hebben me goed te grazen gehad, zeker 6 steken maar mogelijk meer. 1 in mijn wijsvinger waardoor nu mijn hele hand dik stijf pijnlijk en kloppend is en niet te gebruiken.
Een aan de binnenkant van mijn linkerbovenarm waar nu een schijf van bijna 10 cm doorsnee zit. En rechts de rechts twee in mijn oksel/borstrand en minimaal twee aan de binnenkant van mijn rechterbovenarm. Maar die is zo dik en rood dat daar vermoedelijk meer steken zitten.

Gelukkig een allergiemedicijn nu dat lactose vrij is anders zou ik allergisch reageren op de allergiepil.
Geen idee hoe ik morgen ga wakkerworden als ik al slaap vannacht. Doet vies gemeen zeer en gooit plannen voor de komende dagen goed door elkaar. Kan en mag even niet autorijden door pil en zwellingen. Zo praktisch ook met honden in je eentje.